Ugrás a tartalomra

A Chello CE terjeszti a TRACE csatornáit

Chello CE logoA TRACE Médiacsoport a Chello Central Europe-ot bízta meg csatornáinak (TRACE Sports, TRACE Urban és TRACE Tropical) terjesztésével Közép-Kelet-Európában. Az együttműködés keretében a Chello értékesíti a TRACE sport- és zenei csatornáinak HD és SD változatait Lengyelországban, Magyarországon, Romániában, a Cseh Köztársaságban, Szlovákiában és a Balkánon.

A mindössze 15 hónapja indított TRACE Sports az első olyan csatorna, amely kizárólag híres sportolókkal és azok magánéletével foglalkozik. A csatorna ma 80 országban fogható 9 nyelven, a világ minden részén. A TRACE Sports révén egyedülálló és személyes módon pillanthatunk be a világ legismertebb sporthírességeinek életébe, a csatorna pedig azt tűzte ki célul, hogy a világ első számú sport tematikájú dokumentumfilm-csatornája legyen.

A 2003-ban indult TRACE Urban az elsőszámú nemzetközi urban zenei csatorna a világon, kínálatában megtalálhatók a legnépszerűbb urban zenei stílusok. A TRACE Urban jelenleg a világ 160 országában fogható.

A 2009-ben elindított TRACE Tropical a világ első számú tropical zenei csatornája, amely tropical videókat és zenei dokumentumfilmeket kínál Latin-Amerikából, a Karib-szigetekről és Afrikából, illetve világzenét. A csatornát 60 országban sugározzák.

Laurent Dumeau, a TRACE Sports vezérigazgatója és terjesztési ügyekért felelős alelnöke elmondta: „A Chello Central Europe-pal megkötött stratégiai partnerségnek köszönhetően a TRACE Csoport tovább dolgozhat fejlesztési céljain Közép-Kelet-Európa legfontosabb országaiban, amelyek az egyik leggyorsabban növekvő piacot jelentik az európai tematikus tévé szektorban. A Chello tapasztalata és szakértelme a tematikus tévé piacán garanciát jelent arra, hogy a TRACE csatornákat még sikeresebbé tudjuk tenni a régióban.”

Az ügylettel kapcsolatban Málnay B. Levente, a Chello Central Europe vezérigazgatója hozzátette: „A TRACE Csoport sikeres programok széles skáláját kínálja hatalmas nemzetközi vonzerővel, ezért örömmel bővítjük ki velük növekvő és sokoldalú kínálatunkat. A Chello csapata sokrétű tapasztalattal rendelkezik a nemzetközi sport és zenei csatornák helyi változatainak kidolgozásában és terjesztésében a vezető platformokon Közép-Kelet-Európa minden részén.”

A TRACE egy nemzetközi márka- és média csoport, amely aktívan tevékenykedik a szórakoztatóipar két gyorsan növekvő szegmensében: az urban zene és a sporthírességek területén. A TRACE 2003 óta 12 sikeres fizetős TV és digitális platformot indított, amelyeket a világ 160 országában üzemeltetnek több mint 80 millió előfizető számára.

Like és megosztás

 
 

Önnek ajánlott