Ugrás a tartalomra

A UPC DTH kapta az Arany Stevie díjat

UPC Direct logoA UPC DTH S.à r.l., Közép- és Kelet-Európa vezető műholdas televíziós szolgáltatója Arany Stevie® Díjat (Gold Stevie® Award) kapott a Nemzetközi Üzleti Díjak 10. éves versenyén a legjobb kelet- és közép-európai ügyfélszolgálatért. A Nemzetközi Üzleti Díjak (International Business Awards) az egyik legáhítottabb üzleti díjazási program, amelyre 3.300-nál is több nevezés érkezett több mint 50 ország szervezeteitől, gyakorlatilag minden ágazatból. A világ minden tájáról több mint 300 szakember vett részt a zsűrizésben, amelynek eredményeként a UPC DTH kapta a KKE Legjobb Ügyfélszolgálata díjat.

A Stevie® Díjakat, vagy Stevie-ket azért hozták létre, hogy velük ismerjék el nyilvánosan a világszerte tevékenykedő üzleti szervezetek és üzletemberek erőfeszítéseit, eredményeit és pozitív hozzájárulását. A nemzetközileg elismert díjazási program a UPC DTH eredményeit és elkötelezettségét díjazta, melynek célja biztosítani, hogy az ügyfelek mindig a legmagasabb szintű támogatást és hozzáférési lehetőséget kapják.

„Megtiszteltetés, hogy mi kaptuk az Arany Stevie® Díjat a legjobb ügyfélszolgálatért; nagy lépést jelent cégünk számára, hogy a Nemzetközi Üzleti Díjak keretében világszinten is elismerést kaptunk. Ez a díj annak az intenzív együttműködésnek és erőfeszítésnek az eredménye, melynek célja a legjobb támogatást biztosítani a UPC DTH ügyfelei számára a magyar, cseh és szlovák piacokon. Szeretnénk szívből gratulálni az idei év többi díjazottjának is” – mondta Hubina Tünde, a UPC DTH S.à r.l. ügyfélszolgálati igazgatója. Majd hozzátette: „Rendkívül büszkék vagyunk a UPC DTH kiváló ügyfélszolgálata által begyűjtött szakmai elismerésekre. Mindkét ügyfélszolgálati partnerünk is elismerést kapott szakértelméért és magas szintű ügyfélszolgálati tevékenységéért. Ami ennél is fontosabb, egy nemrég végzett kiterjedt kutatás azt igazolja, hogy a UPC DTH érte el a legjobb valós ügyféltámogatottsági értéket (NPS) a műholdas szolgáltatók között a piacain, és ez a tény azt jelzi, hogy erőfeszítéseinket az ügyfeleink elismerik.”

A vállalkozások gyakran alkalmazzák a valós ügyféltámogatottsági értéknek (Net Promoter Score - NPS) nevezett ügyfélhűség mutatószámot az ügyfelek elégedettségének és márkahűségének mérésére. Az NPS egy olyan mutatószám, amely azt vizsgálja, hogy egy ügyfél milyen valószínűséggel ajánlana egy szolgáltatást barátjának vagy rokonának, és egyben az ügyfél lojalitását is méri. A legfrissebb – az NPS értékekre alapozott – felmérések azt mutatják, hogy az ügyfelek nagy valószínűséggel ajánlanák a UPC DTH szolgáltatásait, és ők a legelégedettebb ügyfelek a műholdas televíziózási ágazatban az eredményekben említett három piacon.

Címke

Like és megosztás

 
 

Önnek ajánlott