Ugrás a tartalomra

Az SPT Networks megkapta a GVH engedélyét a VIASAT3 és VIASAT6 csatornák felvásárlására

Viasat3 logoA Gazdasági Versenyhivatal engedélyezte, hogy a Sony Pictures Television Networks (SPT) felvásárolja a Modern Times Grouptól (MTG) a Viasat Hungária Zrt. részvényeinek 100%-át. A cég portfóliójába a magyarországi VIASAT3 és VIASAT6 csatornák, valamint a Viasat Play digitális szolgáltatás tartozik. A Gazdasági Versenyhivatal jóváhagyását követően a két fél között pár napon belül lezárulhat az ügylet.

A két Viasat-csatorna tovább erősíti az SPT magyarországi portfólióját, melybe jelenleg az AXN, az AXN White és AXN Black lineáris csatornák és két digitális szolgáltatás, az AXN NOW és az AXN Player tarozik.

„Üdvözöljük a Viasat-csatornákat a Sony családjában, minőségi műsorkínálatuk remekül kiegészíti jelenlegi portfóliónkat, így további erős márkanevekkel lehetünk jelen a piacon. Ezzel a felvásárlással a második legnagyobb kábeltelevíziós csatornaportfólió lesz a miénk az országban*. Ez egy komoly mérföldkő azon célunk megvalósításában, hogy növeljük pozíciónkat a közép-európai régióban” – mondta John Rossiter, az SPT Networks közép-európai régiójáért felelős ügyvezető igazgatója.

A VIASAT3 és VIASAT6 eddigi jól bevált műsorai mellett ezentúl is rengeteg újdonság és népszerű sikerfilm színesíti a csatornák programstruktúráját. Az SPT célja, hogy mindkét csatorna tovább erősítse pozícióját a fiatal, magas státuszú városi közönség körében. A VIASAT3 továbbra is könnyed, szórakoztató csatornaként működik majd, melyen a műfajok sokasága érhető el. Az SPT a friss sorozat- és filmkínálat mellett nagy hangsúlyt fektet a saját gyártású, helyi tartalmakra is. A VIASAT6 megőrizve jelenlegi egyedi, merész arculatát, a fiatal férfi közönség körében kíván tovább növekedni.

A tranzakció tényleges lezárását követően az SPT Networks portfóliója 6,3 %-os közönségarányra emelkedik a kereskedelmileg fontos 18-49 éves célcsoportban Magyarországon**, ezzel a hazai piac második legnagyobb kábel és harmadik legnagyobb kereskedelmi portfóliója lesz.

*A Nielsen Közönségmérése alapján a kereskedelmileg fontos18-49 célcsoportra vonatkozó adatokat figyelembe véve, 2015. január-szeptember, SHR %; 18-49 TG; AXN, VIASAT3, VIASAT6.
**Forrás: Nielsen Közönségmérés, 2015. január-szeptember, SHR %; 18-49 TG; AXN, VIASAT3, VIASAT6.

Like és megosztás

 
 

Önnek ajánlott