Ugrás a tartalomra

Majdnem duplázott a SuperTV2

SuperTV2 logoTavaly novemberi indulása óta a SuperTV2 mind lefedettségben, mind nézettségben kiemelkedő eredményeket ért el, a csatorna ismertsége a legfrissebb kutatási adatok szerint már megközelíti a 80 százalékot.

Dinamikusan fejlődött a TV2-csoport legfiatalabb csatornája az elmúlt fél évben, a SuperTV2 lefedettsége április végére elérte a 61%-ot (forrás: Nielsen Közönségmérés Kft). Ezzel párhuzamosan jelentősen nőtt a csatorna ismertsége is, amely áprilisban már megközelítette a 80%-ot (forrás: TV2/NRC márkaismertség kutatás).

A Nielsen adatai szerint a csatorna összesített havi elérése az első hat hónapban 1 millió fővel növekedett (November: 3 011 501 - Április: 3 930 088), emellett a SuperTV2 az első félévben szinte megduplázta piaci részesedését teljes napon (November: 0,92 - Április: 1,54) és fő műsoridőben is (November: 0,81 - Április: 1,48).

A SuperTV2 legsikeresebb műsorai elsősorban a helyi gyártású produkciók voltak, mint például A Nagy Duett, a Jóban Rosszban, az áprilisban indult Bűnök és szerelmek, valamint a Hal a tortán új epizódjai. Minden egyes gyártott műsor hónapról hónapra növelni tudta közönségarányát és nézői táborát. Az elmúlt fél évben a Jóban Rosszban egyes epizódjainak nézettsége meghaladta a 9%-os közönségarányt, a Bűnök és szerelmek legsikeresebb adásainak piaci részesedése pedig 7% fölötti volt. A csatorna eddigi legnézettebb műsora A nagy duett február 24-i adása volt, több mint 200 ezer nézővel és 10% fölötti közönségaránnyal a 18-49 éves célcsoportban (forrás: Nielsen Közönségmérés Kft).

Like és megosztás

 
 

Önnek ajánlott