Ugrás a tartalomra
ViacomCBS logo

Új műsorgyártási irányelveket vezetett be a ViacomCBS

„Nincs sokszínűség, nincs megbízás” elnevezéssel új műsorgyártási elveket jelentett be a ViacomCBS Networks International (VCNI) nemzetközi médiavállalat. Az új szabályzat a sokszínűség, a méltányosság és a befogadás elősegítése érdekében megköveteli, hogy minden új nemzetközi produkció olyan stábbal készüljön, amely változatosan képviseli a különféle társadalmi csoportokat.

 

A szabályzat a VCNI minden tevékenységére vonatkozóan, világszerte öt kontinens több mint 180 országában érvénybe lép. Az Egyesült Királyságból idén júliusban elindult „nincs sokszínűség, nincs megbízás” kezdeményezés minden gyártócég számára előírja a sokszínűségi követelmények elfogadását, mielőtt elfogadnák a költségvetést és megkezdődhetne a forgatás. Az irányelvek a kamera mögött is ösztönzik a sokféleséget, azzal a céllal, hogy a produkciók minden elemében érvényesüljön a vélemények kiegyensúlyozott sokszínűsége.

 

„Fontos stratégiai lépésnek tekintjük, hogy a VCNI a vállalat teljes nemzetközi tevékenységére kiterjeszti a nincs sokszínűség, nincs megbízás elveket” - közölte David Lynn, a VCNI elnök-vezérigazgatója. „A ViacomCBS Networks International a világ minden táján készít tartalmakat a közönség számára. Ez a hozzáállásunk biztosíthatja, hogy leképezzük a közönségünket és egyben változatos, új kreatív véleményeknek is teret adjunk. A változáshoz alapos kutatás, gondos tervezés és nagyfokú odafigyelés szükséges, de arra számítunk, hogy jelentős és tartós változást tudunk elérni a hálózataink, együttműködéseink, platformjaink és márkáink erejével.”

 

A VCNI nemzetközi befogadási stratégiájának középpontjában az átláthatóság és a számonkérhetőség áll. Értékelvű megközelítésével a sokszínűséget, a méltányosságot és a befogadást a vállalati működés minden területének a részévé kívánja tenni. A médiavállalat az alábbi kezdeményezések iránt is kötelezettséget vállalt azért, hogy gyarapítsa a befogadó jellegű történetmesélést és az autentikus képviseletet a képernyőkön:

  • Globális tartalom, sokszínű vélemények: a vállalat olyan nemzetközi tartalmakat választ ifjúsági, szórakoztató, gyermek és családi televíziós márkái számára, amelyek felkarolják az alulreprezentált kultúrákat. 
  • Sokszínű alkotók felkarolása: Dél-Amerikában a ViacomCBS International Studios költségvetésének a 25 százalékát fekete színesbőrű őslakos alkotók oktatását és fejlesztését szolgáló projektekre fordítja. A VCNI európai, közel-keleti, afrikai és ázsiai divíziója pedig azt vállalta, hogy 2021-es költségvetésének 30%-át alulreprezentált csoportokkal és témakörökkel foglalkozó történetek megfilmesítésére fordítja.

 

„A közönségünk, különösen a fiatalok és a gyerekek világszerte egyre inkább sokfélék és egyre változatosabbak a kilátásaik is. A mi felelősségünk az, hogy a tartalmaink tükrözzék a közönségünket körülvevő valóságot” – mondta el Jules Borkent, a VCNI Gyermek és Családi márkáinak ügyvezető alelnöke. „A kutatásaink nagyon világosan azt mutatják, hogy a gyerekek a saját valóságukat szeretnék a képernyőn viszontlátni. A nincs sokszínűség, nincs megbízás elvek bevezetésével biztosítani tudjuk, hogy az általunk létrehozott műsorok és karakterek valóban a mai és a jövőbeni gyerekeket jelenítsék meg.” 

 

„A sokszínűségnek, a befogadásnak és a méltányosságnak kell állnia minden tevékenységünk középpontjában” – mondta el Kerry Taylor, a VCNI Ifjúsági és Szórakoztató ügyvezető alelnöke. „Eltökéltek vagyunk, hogy tovább fejlődjünk ezen a területen és a platformjainkat arra használjuk, hogy megmutassunk olyan tehetségeket, hangokat és történeteket, amelyeket mindenkinek látnia és hallania kell. A nincs sokszínűség, nincs megbízás jelentős lépés ebbe az irányba.”

 

Az új irányelv bevezetése és a vállalat további kezdeményezései a ViacomCBS közelmúltban tartott Globális Befogadási Hete során tett elhatározásokat követik. A sokszínűségről, befogadásról és méltányosságról rendezett eseménysorozaton több mint 100 előadást és kerekasztal-beszélgetést tartottak műsorok szereplőinek, véleményvezéreknek, szakértőknek, alkotóknak és vállalatvezetőknek a részvételével.

Címke

Like és megosztás

 
 

Önnek ajánlott