Ugrás a tartalomra

Új ügynökséget választott a FilmBox

SPI logoAz SPI International/FilmBox a Próbakő Kommunikációt bízta meg a FilmBox márkanév alatt futó tévécsatornák magyarországi PR tevékenységének koordinálásával.

Az SPI International mozifilmek és televíziós programok szolgáltatójaként már majdnem egy évtizede aktív szereplője a magyar piacnak. Ezenkívül fizetős tévécsatornákat is kínál, amelyek FilmBox márkanév alatt a digitális platformok és a kábeltévék kínálatában szerepelnek.

A Próbakő és az SPI International/FilmBox közös munkájának legfőbb célja az SPI B2B kommunikációjának erősítése, a FilmBox márka ismertségének növelése és a márka műsorújságokban, illetve a nyomtatott és online sajtóban történő megjelenéseinek fokozása.

„Bízunk abban, hogy a Próbakő kiterjedt médiapiaci tapasztalatával és elismerésre méltó eredményeivel segítségünkre lesz majd abban, hogy a FilmBox neve minden háztartásban ismert legyen” – magyarázta Fülöp Tamás, az SPI Regionális Operatív Igazgatója.

Az SPI jelenleg több mint 30 a FilmBox márka alá tartozó csatornát üzemeltet 5 kontinensen, óriási VOD (video-on-demand) könyvtárral és több mint 45 millió előfizetővel rendelkezik. Az SPI-nál a legújabb technológiákat alkalmazzák annak érdekében, hogy a nézők bárhonnan könnyen el tudják érni a tartalmakat. A FilmBox Live minden internetelérésre alkalmas eszközön lehetővé teszi, hogy az SPI csatornáinak élő adását nézzük és hozzáférjünk az on-demand tartalmakhoz.

Like és megosztás

 
 

Önnek ajánlott