Ugrás a tartalomra

100 éves a Warner Bros

A Warner Bros. stúdió 2023. április 4-i 100. évfordulójára készülve a Warner Bros. Discovery (Nasdaq: WBD) ma hivatalosan is elindította a Celebrating Every Story elnevezésű globális centenáriumi kampányát.

 

A következő 12 hónap során ezt a mérföldkőnek számító születésnapot minden ügyfél-érintkezési ponton különleges programokkal és tartalmakkal, exkluzív termékekkel és otthon nézhető premierekkel, valamint az HBO Maxon külön a centenáriumnak szentelt programoldallal, az összes csatornát érintő közösségimédia-kampányokkal, élő eseményekkel, vetítésekkel és a rajongókat bevonó és középpontba helyező megmozdulásokkal ünneplik világszerte.

 

A mai napon felkerült a Warner Bros. Centennial Celebration weboldalára a hivatalos centenáriumi logó és az elmúlt száz évre visszatekintő emlékfilm is. Az oldalon folyamatosan megtalálhatók lesznek a legfrissebb centenáriumi hírek, események és a különféle megmozdulásokra való felhívások.

 

David Zaslav, a Warner Bros. Discovery vezérigazgatója elmondta: „A Warner Bros. név egyet jelent a szórakoztatással, és megtiszteltetés számunkra, hogy megünnepelhetjük ennek a legendás stúdiónak a századik születésnapját, azzal a gazdag örökséggel együtt, amely egészen 1923-ig és az alapító négy fivérig nyúl vissza. Az elmúlt száz év során a Warner Bros. a valaha készült legismertebb és legkedveltebb filmeket, tévéműsorokat és karaktereket teremtette meg, és olyan nagy hatású történetmesélés helyszínévé vált, amely egyszerre meghatározza és vissza is tükrözi kultúránkat. Izgatottan tekintünk vállalatunk ragyogó és dinamikus jövőjébe, és a második évszázadba lépve továbbra is olyan nagyszerű történeteket mesélünk majd, amelyek világszerte szórakoztatni, tájékoztatni és inspirálni fogják a közönséget.”

 

A vállalat többek között a következő módokon ünnepli meg a Warner Bros. 100. évfordulóját:

 

Műsorok: A következő műsorok tartoznak a centenáriumi műsorok és tartalmak kiemelt elemei közé: A WB Unscripted Television háromrészes dokumentumfilmje a Warner Bros. történetéről, amely az HBO Maxon debütál (illetve azokon a területeken, ahol az HBO Max nem elérhető, a szerződött partnerek felületein); műsormaratonok és különleges epizódok a Warner Bros. Discovery több mint negyven hazai és nemzetközi csatornáján; az Extra műsorán sugárzott archív interjúk, amelyek a sorozat 29 évadának stúdiólátogatásai, vörös szőnyeges premierjei és junketjei során készültek; egy éven át a klasszikus Warner Bros. filmekre irányuló fókusz a TCM-en; különféle közösségi szervezetekkel való partneri együttműködés olyan filmkészítők felkutatása céljából, akik részt vehetnek a Warner Bros. legendás filmjei előtt tisztelgő rövidfilmes projektben; valamint centenáriumi branding, márkaépítés és olyan események, amelyek összekötik a rajongókat a stúdió televíziós márkáival, franchise-aival és karaktereivel.

 

A Warner Bros. Home Entertainment egy egész sor ünnepi televíziós és filmcsomagot ad ki digitálisan, Blu-rayen és DVD-n, köztük négy 25 filmből álló, illetve egy 100 filmet tartalmazó gyűjteményt, amelyekben a gyűjtők számára érdekes emléktárgyak is megtalálhatók lesznek;, most először elérhető teljes tévésorozat-gyűjteményeket; valamint „Best of" tévés összeállításokat a legkedveltebb WBTV-franchise-okból. Az év folyamán a Warner Bros. Home Entertainment egy tucat felújított címet is közzétesz, amelyek most először válnak elérhetővé 4K Ultra High Definition felbontásban, köztük egy öt filmből álló Superman-gyűjteményt és A sárkány közbelép és Az ördögűző 50. évfordulójára készült különleges kiadásokat is.

 

Az HBO Max január végén külön a centenáriumnak szentelt programoldalt indít tematikus és szezonális műsorokkal. Az HBO Max felkutatja a Warner Bros. páratlan film- és televíziós archívumait, hogy az ünnepek és kulturális események – köztük a fekete történelem hónapja, a női történelem hónapja, az AAPI (ázsiai amerikaiak és a csendes-óceáni szigetek lakói) örökségének hónapja és a Pride/LMBTQ hónap – előtt tisztelgő, gondosan összeállított gyűjteményeket mutasson be.

 

Fogyasztói termékek: A Warner Bros. Discovery Global Consumer Products a ruházati és háztartási cikkektől kezdve a játékokon és gyűjtői tárgyakon át a kiadókig, kiskereskedőkig, valamint az élelmiszer- és italgyártó cégekig a világ legnépszerűbb és legerősebb márkáival működik együtt, hogy megünnepelje ezt a mérföldkövet. 2023 folyamán a Consumer Products számos exkluzív centenáriumi együttműködést jelent majd be többek között olyan kulcsfontosságú partnerekkel, mint az Amazon, a Saks Fifth Avenue, a Funko, a Mattel, a New Era, a Running Press. Emellett egy új termékcsaládot is bemutatnak, amelyben a Warner Bros. történelmének egyik legfontosabb csapata, Tapsi Hapsi és barátai kerülnek a középpontba, akik óriási szuperrajongóként más legendás WB-karaktereknek öltöznek be olyan közkedvelt franchise-okból, mint a DC és a Wizarding World, vagyis a Harry Potter-féle varázsvilág.

 

Élmények: A vállalat az év során számos élő eseményt és élményt kínál majd a rajongóknak világszerte, többek között a következőket

  • Száz városon átívelő gyertyafényes koncertsorozat, amely zenei utazásra viszi a rajongókat a Warner Bros. száz évén át a világ különböző városaiban, például Los Angelesben, New Yorkban, Londonban, Torontóban, Melbourne-ben, Párizsban, Szingapúrban, Milánóban, São Paulóban és Mexikóvárosban
  • A TCM Klasszikusfilm-fesztivál áprilisban Hollywoodban ünnepli majd a Warner Bros. Pictures történetének legfontosabb filmjeit és legjelentősebb tehetségeit, köztük a Casablancát, továbbá A sárkány közbelép és Az ördögűző 50. évfordulóját – utóbbit William Friedkin rendező részvételével –, valamint az Édentől keletre és a Rio Bravo restaurált változatának világpremierjét;
  • Korlátozott számú mozis vetítések a Warner Bros. történetének legnépszerűbb filmjeiből;
  • Centenáriumi múzeumi kiállítások és emlékvetítések a Los Angeles-i Mozgóképmúzeummal együttműködésben
  • Emlékvetítések a Smithsonian Intézet Amerikai Történelmi Múzeumában található Warner Bros. moziban; 
  • A Warner Bros. szállodáiban és vidámparkjaiban világszerte különleges megmozdulásokat szerveznek (többek között a The WB Abu Dhabiban, a Warner Bros. World Abu Dhabiban, a Parque Warner Madridban és az ausztráliai Warner Bros. Movie Worldben), melyek során exkluzív merchandising-termékekkel, fotózkodási lehetőségekkel, különleges programokkal, valamint egyéb eseményekkel ünneplik a százéves évfordulót.

 

Stúdióbejárás: A százéves évforduló megünnepléséhez nagy mértékben hozzájárul a Warner Bros. Studio Tour Hollywood, a világ első számú attrakciója a rajongók számára, amely még közelebb hozza őket kedvelt szórakoztató műsoraikhoz. Februárban a stúdiólátogatás részeként különleges kiállítás nyílik a 100. évforduló alkalmából, és az év későbbi szakaszában még több centenáriumi témájú meglepetést mutatnak be.

 

Ünnepségek világszerte: A Warner Bros. szinte alapítása óta rendelkezik nemzetközi jelenléttel, a márka és tartalmai, karakterei és fogyasztói kínálata óriási globális népszerűségre tettek szert. Ennek elismeréseként a világ minden táján, a stúdió valamennyi üzletágában centenáriumi megmozdulásokat tartanak majd. A Kínában megrendezett centenáriumi ünnepségektől és a Pekingi Nemzetközi Filmfesztiválon megnyíló tematikus kiállítástól kezdve egészen a németországi pop-up csatornákig, az Európa-szerte megrendezett filmkiállításokig, valamint a minden régióban megjelenő fogyasztói termékekig és divatcikkekig számos program és élmény gondoskodik arról, hogy a Warner Bros. centenáriumi ünneplése valóban globális esemény legyen.

 

Közösségi média: Végezetül, mivel „aminek nincs nyoma a közösségi médiában, az nem történt meg”, a centenáriumi ünnepségek fontos eleme lesz a minden felületen történő bevonódás. Annak érdekében, hogy a Warner Bros. rajongói is részt vehessenek az ünneplésben, a közösségi médián keresztül egyedi tematikus kampányok indulnak el, például a This Day in History (A mai nap a történelemben), Backlot Journeys (Utazások a filmstúdióban) és 100 Iconic WB Moments (100 ikonikus WB-pillanat), valamint a legjelentősebb képsorokból készülő remixek, élő eseményeken történő megmozdulások, fotózkodási lehetőségek hírességekkel, felhasználók által generált tartalmak és szűrők, és még sok minden más. Kövessen minket az Instagramon: @warnerbrosentertainment; Facebookon: Warner Bros. Entertainment; a Twitteren: @WBHomeEnt; a TikTokon: @warnerbrosmovies; és a YouTube-on: @warnerbrosentertainment.

Like és megosztás

 
 

Önnek ajánlott