Ugrás a tartalomra
UPC Direct logo

Ez volt a UPC Direct 2017-ben

Új televíziócsatornák, sok órányi ingyenes prémium tévézés mindenki számára – ezt élvezhették tavaly a UPC Direct ügyfelei. Nem a televíziók képernyői jelentették az elmúlt évben az egyetlen szórakozást: a műholdas szolgáltató lájkolói számára közösségi médiás versenyek hoztak izgalmakat és az új ügyfélkiszolgáló app is megkönnyítette a szolgáltatás gördülékenységét.

Hat új csatorna

A világ legérdekesebb dokumentumfilmjei, gyerekprogramok, szórakoztató műsorok, golfrajongóknak szánt programok – 2017-ben még szélesebb lett a UPC Direct által nyújtott választék, hiszen 6 új csatorna került a kínálatba. Az év folyamán az előfizetők a Romance TV, a Sony Movie, a Sony Max, az Izaura TV, a FEM3 és a Zenebutik műsorával gazdagodhattak. A UPC Direct igyekszik a lehető legjobb minőségű televíziós élményt nyújtani – ezért szélesíti folyamatosan csatornakínálatát. A műholdas szolgáltató már újabb csatornák tesztelését is megkezdte, így ügyfeleik hamarosan újabb tartalmakat is élvezhetnek majd.

Kódolatlan időszakok

A múlt év folyamán is számos alkalommal több prémium csatorna kódolatlanul volt elérhető a UPC Direct előfizetői számára. Így még azok is bepillantást nyerhettek a UPC Direct partnereinek, mint a FilmBox, az HBO, a NatGeo, az AXN és az AMC prémium csatornáiba, akik nem előfizetői ezeknek a tartalmaknak. A UPC Direct számos lehetőséget nyújtott, hogy ügyfelei elköteleződés nélkül hollywoodi kasszasikereket, a legjobb dokumentumfilmeket és magas minőségű TV-sorozatokat nézzenek.

Versenyek

Televíziós tippek, előzetesek, versenyek, előfizetői ajánlatok és friss hírek – ezt kínálja a UPC Direct a számítógépek előtt ülőknek és az okostelefont használóknak – számos ok, amiért érdemes lájkolni a UPC Direct Facebook-oldalát. Csak tavaly összesen 51 online versenyen 103 UPC Direct lájkoló vitt haza értékes díjakat. Ez a jövőben sem változik: számtalan versenyre számíthatnak az oldal rajongói, nincs más teendő, mint követni az oldalt.

My UPC Direct

A UPC Direct előfizetői egy ideje már kényelmesebben intézhetik ügyeiket az új önkiszolgáló ügyfélportálon, a My UPC Directen keresztül A fejlesztésnek köszönhetően az ügyfelek egy felületen intézhetik a szerződésüket, áttekinthetik számláikat és szolgáltatásaikat, kezelhetik smartkártyájukat és módosíthatják személyes adataikat.

2018-ban a UPC Direct továbbra is mindent megtesz majd azért, hogy előfizetői maximálisan elégedettek legyenek az általa nyújtott magas minőségű szolgáltatással.

Kiegészítő információ(k)
Címke

Like és megosztás

 
 

Önnek ajánlott