Jön az RTL+ Premium reklámokkal támogatott verziója
2025 második felében az RTL médiakereskedőháza is belép a Connected TV hirdetési piacra és elindítja az RTL+ új, reklámokkal támogatott előfizetéses verzióját.
Dudás Gergely, az RTL Magyarország bevételekért felelős vezérigazgató-helyettese a Big Picture konferencián jelentette be, hogy 2025 második felében elindul az RTL+ streamingszolgáltatás új, reklámokkal támogatott előfizetéses verziója. Az előfizetők ezen a felületen is az RTL+ Premium tartalmi kínálatát érik majd el, de reklámmegszakításokkal, így kedvezőbb áron lesz elérhető, hasonlóan a nemzetközi streamingszolgáltatók modelljeihez.
Ehhez az exkluzív hirdetési lehetőséghez az RTL Group hirdetéskiszolgáló rendszerét, a Smartclip-et vezeti be az RTL Magyarország, ami naponta több száz millió európai néző előtt bizonyít. Az RTL célja, hogy a lineáris TV mellett felépítse a hirdetéssel támogatott streaming portfólióját is, ahol a reklámok száma limitált, és a hirdetések pontosan célozhatók, mindez a televízióra, nagyképernyőre jellemző, egyedülálló érzelmi hatást kiváltó, fókuszált környezetben, ahol a néző tudatosan választ tartalmat.