Ugrás a tartalomra
Discovery Inc logo

Partnerségre lép a Discovery és a YouTube

A Discovery és a YouTube kiterjedt, többéves terjesztési megállapodásának köszönhetően a Discovery tényszerű szórakoztató csatornái elérhetők lesznek a YouTube streamingszolgáltatásának (mely egyelőre csak az USA-ban érhető el)  előfizetői számára, élőben és on-demand tartalomként is.

 

A Discovery Channel, a TLC, az Investigation Discovery, a Travel Channel, az Animal Planet, a HGTV, a Food Network és a MotorTrend már megtalálható a YouTube TV-n, az év végéig pedig elindul az OWN: Oprah Winfrey Network is.

 

A mai megállapodás bővíti a YouTube TV tényszerű tartalmi és életmódkínálatát: a felhasználók online is láthatják a Discovery kilenc vezető csatornájának legjobb programjait. A YouTube TV előfizetői az élő adás mellett korlátlanul hozzáférhetnek a Discovery tartalmához a VOD szolgáltatáson keresztül – tárhelylimit nélkül használhatják a rögzítést (DVR), illetve a Discovery GO platformon keresztül megkapják a kilenc csatorna teljes könyvtárát, közel 50 000 műsort.

 

„Büszkék vagyunk arra, hogy a partnerségnek köszönhetően rajongóink a YouTube TV-n keresztül is elérhetik szeretett csatornáikat, sztárjaikat és műsoraikat – mondta Eric Phillips, a Discovery terjesztésért felelős elnöke. – Ez a megállapodás rávilágít arra, mekkora piaci érték nézőink szenvedélye és szeretete, és demonstrálja a YouTube TV elkötelezettségét is, hogy előfizetőiknek magas színvonalú tartalmat biztosítsanak.”

 

„Előfizetőink egyik legfontosabb kérése volt, hogy a Discovery csatornák legyenek elérhetőek a YouTube TV-n – mondta Lori Conkling, a YouTube TV partnerségekért felelős vezetője. – A YouTube TV-t azért indítottuk, hogy egyszerűen, modern módon tudjuk kínálni az élő televíziózás legjavát. Tovább fejlesztjük a kedvenc tévéműsorok megismerésének új élményét: a Discoveryvel kötött megállapodás egy lépés ezen az úton.”

 

A Discovery a közönségarányt tekintve az Egyesült Államok harmadik legnagyobb médiavállalata, a női nézők körében pedig a vezető médiavállalat, a 25-54 éves korosztályban a teljes kábeles nézettség több mint 20%-áért felelős.

Like és megosztás

 
 

Önnek ajánlott