A Discovery egyesíti marketingtevékenységét
A Discovery Networks CEEMEA – a Discovery Communications, a világ első számú pay-TV műsorszolgáltatójának divíziója – új marketingigazgatót nevezett ki a közép-európai régióban Maciej Tkacz személyében. Az egyesített Discovery és Eurosport portfolió kommunikációs csapatának vezetőjeként Maciej Tkacz közvetlenül Olgierd Dobrzyńskinek (VP, Country Manager Central Europe Discovery Networks CEEMEA & Eurosport) jelent majd.
Az újonnan létrehozott pozícióban Maciej Tkacz felügyeli a régió marketing- és kommunikációs stratégiáját, támogatva ezzel a Discovery vezető márkái – a Discovery Channel, a TLC és az Eurosport – fejlesztését. Hatáskörébe tartozik a teljes Discovery portfólió marketingkommunikációs, on-air, digitális és B2B stratégiájának kialakítása, 360 fokos integrált kommunikációs szemlélettel.
„A közép-európai marketingvezetői pozíció létrehozásával a kommunikáció és az üzleti partnereinkkel való együttműködés holisztikus megközelítését kívánjuk biztosítani. Meg vagyunk győződve arról, hogy Maciej friss szemmel néz majd a cég tevékenységére, és hozzájárul márkáink fejlesztéséhez a lengyel, magyar, cseh és szlovák piacon” – mondta Olgierd Dobrzyński.
Maciej Tkacz az FMCG szektorban, a Procter & Gamble-nél szerzett tizennégy éves tapasztalatot, ahol több mint ötven piac teljesítményét felügyelte Európában, Ázsiában, a Közel-Keleten és Afrikában.