FEM3: jól ismert brand, vadonatúj csatorna

FEM3 új logoSzeptember 5-én a TV2 Csoport új, tematikus életmód csatornája a FEM3 brand név alatt indul útjára. Vadonatúj arculat és programkínálat várja a nézőket: egy igazi női talkshow-val tér vissza a képernyőre Várkonyi Andrea, négy új műsorvezető is debütál a képernyőn.

A cégcsoport nagyszabású portfólió-fejlesztésének részeként FEM3 néven új életmód csatorna indul szeptember 5-én. A nézői visszajelzések és a kutatások azt igazolták, hogy a FEM3 brand jól ismert és közkedvelt a célcsoport körében, ezért amikor az új, tematikus csatornák indításáról döntés született, kézenfekvő volt, hogy életmód témakörben ezt a brand-et építi tovább a TV2 Csoport.

Az új csatorna programkínálatát prémium vásárolt és megnövelt számú saját gyártású tartalom képezi. A FEM3 elsősorban a női nézőket célozza meg, azokat, akik szívesen kapcsolnak egy olyan csatornára, ahol a változatos programstruktúra alappilléreit a trendi reality-k, dokumentumfilmek, és a saját gyártású műsorok adják. A hétköznap délelőttönként jelentkező életmód magazin, a FEM3 Café fiatalos hangvétellel várja a nézőket. A rutinosnak számító Czippán Anett és Berki Krisztián mellett négy új képernyős látható: Mádai Vivien és Kinter Oszkár tapasztalt műsorvezetőként csatlakoznak a csapathoz, míg Polyák Lilla színésznő-énekesnő és Stohl Luca táncművész először mutatkoznak be a FEM3-on ebben az új szerepkörben.

Visszatér a képernyőre Várkonyi Andrea. A Micsoda nők! Várkonyi Andreával című ízig-vérig nőknek szóló talkshow műsorvezetőjeként hétről-hétre különböző karakterű hölgyekkel vitatja meg azokat a témákat, amelyek a leginkább beszédtémát szolgáltattak a médiában, a közösségi oldalakon, vagy éppen a szépségszalonokban.

Joshi Bharatot sem kell bemutatni a nézőknek, a Joshi, a legjobb barát című vadonatúj beszélgetős műsorában baráti őszinteséggel beszélget sztárvendégeivel. Nem kell más, mint egy kényelmes nappali, egy forró tea a kandalló mellett és indulhat is a beszélgetés munkáról, családról, szerelemről és sok más, érdekes témáról. A műsor vendége lesz többek között Galambos Lajos, Vitray Tamás és Bodrogi Gyula is.

A saját gyártás mellett, számos vásárolt tartalom várja a nézőket az életmód, divat, egészség, DIY világából, íme néhány cím ízelítőül: Álmaim első otthona (My first home), Mániákus utazó (Travel Bug), Menyasszörnyek (Bridezillas), Segítség, gyerekeim vannak! (Nanny 911). Álomesküvők (My Fair Wedding with David Tutera), Antonio megjavítja! (Fix it & Finish it), David Tutera: A sztárszervező (David Tutera: CELEBrations).

A csatorna arculatát az Umbrella csapata valósította meg. A sok-sok üde szín, az életteli, izgalmas animáció a tartalom sokszínűségére, könnyedségére rímel. Az arculat a műsorok szórakoztató világának egyfajta esszenciája, mellyel a női célcsoport azonosulni tud, melyben inspirációra lel.

A TV2 Csoport és az Antenna Hungária Zrt. között létrejött hosszútávú együttműködés eredményeként a MinDig TV földfelszíni digitális platformján elérhető lesz az új életmód csatorna, csakúgy, mint az Izaura TV és a Zenebutik. A FEM3 továbbá a UPC Digital Gold csomagjában is megtalálható lesz. A tárgyalások folyamatosan zajlanak a terjesztési partnerekkel, hogy szeptember 5-re minél több háztartásban elérhető legyen a csatorna.

Kapcsolódó híranyag(ok):