Ugrás a tartalomra

Közös nyereményjátékot indít a UPC DTH és a Travel Channel

Travel Channel logoA UPC DTH S.à r.l. („UPC DTH”), Közép- és Kelet-Európa vezető műholdas televíziós szolgáltatója ezúton jelenti be a közösségi médiában és az interneten induló, a Travel Channellel közösen szervezett, egész novemberben tartó nyereményjátékát, melyben Magyarország, Szlovákia és a Cseh Köztársaság minden lakosa részt vehet.

A UPC DTH nyereményjátéka révén 2013. november 4-től a freeSAT és UPC Direct ügyfelei esélyt kapnak arra, hogy a játék nyerteseként két éjszakát töltsenek el egy londoni luxushotelben. A nyereményjáték, amit a Cseh Köztársaságban és Szlovákiában a freeSAT, míg Magyarországon a UPC Direct szervez a Travel Channellel együttműködésben, a freeSAT és a UPC Direct Facebook oldalain, valamint az adott márkák weboldalain zajlik majd. A játék nem csak a freeSAT és UPC Direct előfizetők körében kerül meghirdetésre; részt vehet rajta Magyarország, a Cseh Köztársaság és Szlovákia minden lakosa. A sorsoláson résztvevők az adott országra vonatkozó játékszabályok alapján kerülnek kiválasztásra, miután válaszolnak két egyszerű kérdésre. A nyertesek neveit decemberben hirdetik ki.

A közösségi médiában és az interneten zajló nyereményjátéknak kettős célja van: egyrészt izgalmas és emlékezetes élményeket nyújt a nyerteseknek, másrészt népszerűsíti Jenny Powell Travel Channelen induló új műsorát, melynek címe „Bepillantás a luxus világába”. A sorozat első része 2013. október 24-én került adásba, és a csúcsszínvonalú szolgáltatásokon dolgozó szakemberek legbensőbb titkairól lebbenti fel a fátylat – egy magánrepülőgép személyzetének tagjaitól kezdve, egy luxusvonat mozdonyfűtői feladatain át, egészen addig, hogy bepillant a kulisszák mögé egy hétcsillagos szálloda személyi komornyikjánál. Ez az izgalmas együttműködés a Travel Channelnek és a UPC DTH-nek egyaránt lehetőséget ad arra, hogy megszólítsák ügyfeleiket mind online, mind pedig a közösségi média felületein keresztül.

„A Travel Channellel együttműködve indított nyereményjáték révén jobban és szélesebb körben leszünk láthatók az online világban. Ez lehetőséget teremt számunkra, hogy előfizetőinkkel kommunikáljunk, de ugyanakkor nekik is lehetőséget ad arra, hogy megismerjék, milyen minőségi tartalommal szolgál a Travel Channel. Sőt a legszerencsésebbek arra is esélyt kapnak, hogy egy izgalmas londoni utazást nyerjenek!” – mondta Jim Helfgott, a UPC DTH marketing és értékesítési alelnöke.

„Örömünkre szolgál, hogy a UPC DTH partnereként népszerűsíthetjük ezt az izgalmas nyereményjátékot, mivel azon dolgozunk, hogy újszerű és megnyerő módokat dolgozzunk ki arra, hogy élettel töltsük meg új erőre kapott márkánkat. Örömmel várjuk, hogy a végső nyertest Londonban köszönthessük egy olyan eseményen, ami egy életre szólóan hihetetlen és emlékezetes kirándulásnak ígérkezik” – tette hozzá Nick Thorogood, a Scripps Networks International tartalomért és marketingért felelős vezető alelnöke.

Like és megosztás

 
 

Önnek ajánlott