100 nap múlva indul az 2024-es párizsi olimpiai játékok
A Warner Bros. Discovery (WBD) teljes portfólióját és hálózatát kihasználva Európa-szerte a lehető legteljesebb élményt nyújtja majd a nézőknek. A Eurosport mellett a május 21-én induló Max platformon az olimpia minden pillanata megtekinthető lesz!
A Warner Bros. Discovery (WBD) ma előzetes bepillantást engedett a párizsi stúdiókba, ahonnan idén nyáron a valaha látott legimmerzívebb olimpiai játékokat fogják közvetíteni.
A Warner Bros. Discovery emellett a következőkkel ünnepli a 2024-es párizsi olimpiai játékokat felvezető 100 Days to Go, azaz száznapos visszaszámlálás megkezdésének mérföldkövét a mai napon:
- A Párizs 2024 felé vezető út egyre közelebb kerültével számos lenyűgöző tartalmat mutat be
- Részleteket fed fel arról, hogy műsorszolgáltatóként hogyan használja majd teljes portfólióját, hogy új és fiatalabb közönséget érjen el
- Bepillantást enged néhány műsor tervébe, amelyek a közelgő olimpiai játékokhoz kapcsolódnak
A nézők az Eurosport vagy a Max csatornákon Európa-szerte az első sorból élvezhetik Párizs látványát és hangjait, mivel a fő stúdiók az ikonikus Eiffel-toronyra néző, tekintélyes Hotel Raphaelben – más néven Eurosport House-ban – találhatóak, a helyszíni bejelentkezésekre pedig a Diadalív háttere előtt kerül sor. A Warner Bros. Discovery House a legmagasabb minőségű műsoroknak és elemzéseknek ad otthont, az olimpiai játékok alatt pedig a legnevesebb versenyzőket és kiválóságokat fogadja majd a stúdióiban.
Az Eurosport április 17-én, szerdán, a 100 Days to Go mérföldkőhöz kapcsolódóan helyszíni élő közvetítésekkel készül Párizsból. A sport erejét megmutató küldetésének részeként egy egész estén átívelő, olimpiai tematikájú műsor lesz látható a Eurosporton és az Eurosport applikációján.
- A The Power of the Olympics (Az olimpiai játékok ereje) hetente kerül adásba április 17-től az olimpiai játékok időszakáig. A műsor az idén nyáron Párizsban aranyéremért küzdő leghíresebb sportolókkal készült interjúkat mutat be, miközben a játékokkal kapcsolatos mélyebb emberi történetekről is beszámol.
- A kilencszeres BMX-világbajnok által vezetett The Olympians (Az olimpikonok) saját gyártású, 60 perces dokumentumfilm, amely a Bridgestone-nal való együttműködésben készül. A rajongók számára minden területre kiterjedő belépést biztosít tíz elit olimpikon életébe, akik négy évet szentelnek életükből az olimpiai játékokra való felkészülésnek és edzésnek. A bemutatott sportolók között szerepel Kevin Mayer francia tízpróbázó, Saul Craviotto spanyol kajakozó, Pauline Ado francia szörfös és Adam Peaty brit úszó.
- A Chasing Glory (A dicsőséget kergetve) című bensőséges, drámai és számos titkot felfedő hétrészes dokumentumfilm-sorozat hat sportolót követ, akik a világ legnagyobb sporteseményére készülnek. Magyarországon az Eurosport 1-es csatornán látható sorozatban Karsten Warholm 400 méteres dán rekordtartó, Janja Garnbret szlovén hegymászó, Menno van Gorp holland szörfös, Dina Asher-Smith brit sprinter, Peter Sagan szlovák kerékpáros és Vahine Fierro francia szörfös is szerepel. A sorozat a Red Bull Mediával való koprodukcióban készül.
- A Eurosport a Paris: La Vie Sportive című saját gyártású dokumentumfilmet is sugározza majd, amely felidézi Párizs történelmi és egyedülálló kapcsolatát a sporttal az itt megrendezett, 1924-es olimpiai játékok óta eltelt 100 évben. Narrátora az 1998-as FIFA-világbajnokság és az UEFA Euro 2000 legendás győztese, Thierry Henry lesz.
A Road to Paris során a WBD teljes hálózatát és közkedvelt márkáinak széles skáláját kihasználja, hogy az olimpiai játékokat új és fiatalabb közönségekhez juttathassa el. A múlt hónapban bejelentették, hogy a WBD együttműködik a Nemzetközi Olimpiai Bizottsággal (NOB) egy nemzetközi szinten megjelenő fogyasztói termékprogram létrehozásában, amelyben a Bolondos dallamok karakterei szerepelnek. Áprilistól kezdve a játékokig vezető időszakban a Eurosport a Sport Made Simple című sorozat epizódjait közvetíti majd: a műsorvezető Tapsi Hapsi lesz, aki a tőle ismert egyedi és összetéveszthetetlen stílusban segít elmagyarázni a 4 x 100 méteres váltófutás, a tenisz, a breaktánc, a röplabda és a torna egyes részleteit.
Az első Sport Made Simple epizód, amelyben a Bolondos dallamok karakterei szerepelnek, a 4 x 100 méteres váltófutással indul április 17-én a Eurosport közösségi és digitális platformjain, egy szegmens pedig bekerül a The Power of the Olympics (Az olimpia ereje) című műsor nyitó epizódjába.
A WBD Sports Europe a napszaktól függetlenül garantálja a „mindig műsoron” megközelítést a sportrajongók számára, akik a legfrissebb és legfontosabb párizsi mozzanatokat kívánják látni. A vállalat hálózatának széles körét és tudásbázisát kihasználva az atlantai WBD erőforrásait fogja kiaknázni – az olimpiai játékok időszaka alatt több száz órányi tartalom készül majd, amelyet a nézők és az Eurosport közösségi média platformjainak felhasználói élvezhetnek majd Európa-szerte.
Április 17-én elindul egy új, a Párizs 2024-nek szentelt weboldal is, amely a sportrajongók számára kínál teljes körű olimpiai élménycsomagot. Az oldal, amely a legfrissebb selejtezőktől kezdve az interjúkon át a legfontosabb pillanatokat megmutató videókig sok mindent tartalmaz majd, a legmegfelelőbb célpont lesz az olimpiai játékok rajongói számára.
A Warner Bros. Discovery az olimpiai játékok európai otthona, és streamingplatformja, a Max lesz az egyedüli hely, ahol idén nyáron az olimpia minden pillanatát – mind a 3800 órányi élő adást (!!!!)– látni lehet majd. Emellett az Eurosport csatornái folyamatos élő közvetítésekkel várják majd a sportrajongókat az olimpia 19 napja alatt.
A 100 Days to Go mérföldkővel kezdetét veszi a Summer of Sport, azaz „a sport nyara” a WBD lineáris és streamingplatformjain egész Európában, amely a Roland-Garros, a US Open, illetve minden Grand Tour – a Giro d'Italia, a Tour de France és a La Vuelta a España, a WHOOP UCI Mountain Bike World Series, a Speedway GP, valamint a Tour de France Femmes és a Le Mans-i 24 órás autóverseny közvetítését foglalja magában. (A jogok országokonként változhatnak)
A Párizs 2024-es közvetítésekkel együtt a WBD és streamingplatformja, a Max több mint 5000 órányi élő sportot fognak sugározni idén nyáron.
Scott Young, a Warner Bros. Discovery Sports Europe tartalomért, gyártásért és üzleti műveletekért felelős igazgatója elmondta: „A mai napon elértünk a 100 Days to Go mérföldkőhöz: megkezdődik a száznapos visszaszámlálás az olimpiai játékok Európába való visszatéréséig és a Párizs 2024 kezdetéig, illetve elindul a Summer of Sport, azaz „a sport nyara”.
"Amikor idén nyáron sporttörténelmet írunk, még több órányi élő közvetítéssel jelentkezünk a legkülönfélébb eseményekről, még több saját gyártású tartalmat és előre rögzített műsort mutatunk be, hogy bevonjuk a rajongókat, valamint a valaha látott legnagyobb történetmesélő gépezetet kínáljuk, amelynek célja, hogy továbbra is éjjel-nappal az események közvetítésével, hírekkel és szórakozással szolgálja ki a sportrajongókat. Ott leszünk a világ legnagyobb sporteseményein, házigazda közvetítőként, élőben jelentkezünk például a Wembley stadionból a Bajnokok Ligája döntőjéről, továbbá a Roland-Garros és a US Open pályái mellől, ahol minden egyes pálya minden egyes pontjáról közvetítünk, a Tour de France és a Tour de France Femmes minden útjának minden szakaszáról, valamint Párizs és Franciaország mind a 38 versenyhelyszínéről, a nyári olimpiai játékok minden pillanatát sugározva. A közvetítésünk lebilincselően immerzív, a történetmesélés pedig magával ragadó lesz.”
A WBD első, 2018-as olimpiai közvetítése óta továbbra is rekordszámú közönséget vonz Európa-szerte minden platformján, ami fényes bizonyítéka annak, hogy a nyári és téli olimpiákat felvezető időszakban a történetmesélés innovatív, egész éven át tartó megközelítése milyen sikeres a nézők körében.
A WBD nemrég arról számolt be, hogy a 2022-es pekingi téli olimpiai játékok alatt soha nem tapasztalt mennyiséget: egymilliárd percet közvetítettek a discovery+-n és a Eurosport applikáción keresztül, és az új digitális előfizetők száma 50%-kal meghaladta az előző téli játékok során regisztráltakét. A 2020-as tokiói olimpiai játékokat több mint 372 millió néző követte Európában a WBD csatornáján és platformjain keresztül, 45 allicensz-partnerét is beleértve, az olimpiai közvetítések minél szélesebb közönséghez való eljuttatását célzó stratégia részeként.