2 nap alatt átlépte az 1 milliárd megtekintést a Maxon az Olimpia
A Warner Bros. Discovery olimpiai közvetítése a Maxon már a második nap után rekord. A Párizs 2024 nézőszáma a streamingen már két nap után meghaladta a Tokió 2020 össznézőszámát, és már most ötször annyian streamelik, mint ugyanennyi idő elteltével a Tokió 2020-at. A Warner Bros. Discovery pedig rekordot döntött az egy nap alatt szerzett új európai D2C (direct to consumer) előfizetők számában is.
A Warner Bros. Discovery továbbfejlesztett streaming-szolgáltatásának, a Maxnak a bevezetése révén az európai nézők teljesen új élményként élhetik meg az Olimpiai Játékokat.
A Párizs 2024 már két nappal a kezdés után több egyedi nézőt vonzott a Warner Bros. Discovery streaming-platformjain, mint a legutóbbi Nyári Olimpiai Játékok összesen. Ráadásul a nyitóhétvégén a Warner Bros. Discovery rekordot döntött az új európai D2C előfizetők számában is, jelentősen túlszárnyalva a várakozásokat.
A Párizs 2024 a Max és a discovery+ platformokon összesen majdnem egymilliárd percnyi megtekintést ért el, ami csaknem hétszerese a Tokió 2020 ugyanezen időszakában elért nézettségnek, és az akkori összmegtekintés 75%-át is elérte. A Max és a discovery+ platformokon eltöltött idő is jelentősen nőtt: az eddigi eredmények alapján egy néző átlagosan 63%-kal több időt tölt a platformokon, mint a Tokió 2020 alatt.
Ötször annyian streamelték az Olimpiát, mint a Tokió 2020-at ugyanennyi idő alatt. A nézőszám növekedésének fő mozgatórugója a Max elindítása volt, amelyet eddig a teljes streaming-közönség 80%-a használt. Július 27-én, szombaton a Warner Bros. Discovery rekord nézőszámot ért el az Olimpiai Játékokkal.
JB Perrette, a Warner Bros, Discovery streamingért és játékokért felelős globális vezérigazgatója elmondta: „A 2024-es Párizsi Olimpiai Játékok fantasztikusan indultak, és a Max közelmúltbeli európai elindítása rekorddöntő nézőszámokat és bevonódást eredményezett. A prémium filmek és fikciós tartalmak, az élő műsorok legjobbjai, valamint a nemzetközi sportvilág legnagyobb eseményei egyre több embert vonzanak a Maxra, és hosszabb ideig tartják ott őket. Még csak az Olimpia elején járunk, és reméljük, hogy a következő két hétben tovább építhetünk erre a kezdeti sikerre.”
Andrew Georgiou a Warner Bros. Discovery egyesült királyságbeli és írországi elnöke és ügyvezető igazgatója, illetve a WBD Sports Europe elnöke és ügyvezető igazgatója elmondta: „A Párizs 2024-et nagy várakozás előzte meg, ezért hatalmas öröm látni, hogy sportközvetítéseink és streaming-platformunk ilyen pozitív fogadtatásra találtak az európai nézők körében. Pár nap alatt máris megtapasztalhattuk, hogyan vonzza a csúcsminőségű sport és szórakoztatás a nézőket minden platformon. A közel százfős, kiváló kommentátorcsapatunk és szakértőink lelkesedése, a párizsi WBD House lenyűgöző tetőstúdiói és az olyan rajongói szolgáltatások, mint a Max és a discovery+ aranyérem-értesítői mind hozzájárulnak ahhoz, hogy a Warner Bros. Discovery páratlan olimpiai élményt nyújtson."
Az Eurosport ingyenes olimpiai híreket és rövid videókat kínáló weboldalain a látogatói aktivitás szintén több mint 43%-kal nőtt. Az Eurosport átlagos lineáris közönségszáma az összes főbb országban emelkedett a Tokió 2020-hoz képest, és eddig 98%-kal nőtt a Játékok alatt, ami szembemegy a teljes tévéhasználat elmúlt években tapasztalható csökkenő tendenciájával.
A 2024-es Párizsi Olimpiai Játékok a 2024. augusztus 11-i záróünnepségig tartanak. A Warner Bros. Discovery a Párizs 2024-gyel ünnepli első olimpiáját, amely csaknem 50 országban, 19 nyelven követhető a Maxon, a discovery+ platformon és az Eurosport lineáris csatornáin.