A HGTV magyarországi bevezetéséről tárgyal a Discovery
Májusi indulása óta a HGTV három hónapos tartalomblokkja a TLC-n 75 százalékos átlagnézettség-növekedést hozott, erősítve ezzel a TLC pozícióját az életmód- és szórakoztató csatornák között. A figyelemreméltó eredmények miatt a Discovery úgy döntött, hogy év végéig folytatja a HGTV-blokkot, így a TLC nézői tovább élvezhetik a legjobb lakásfelújító és álomotthon-kereső sorozatokat.
A HGTV az otthonhoz kapcsolódó tartalmak világszerte vezető csatornája. Műsorán elsősorban lakásfelújításokkal, otthoni praktikákkal és ingatlanokkal foglalkozó, valóságon alapuló show-k szerepelnek.
Idén májusban a csatorna három kedvenc sorozata, a Feljavítók, a Lottó-lakás és a Házvadászok nagy sikerrel szerepelt a TLC műsorán. A TLC-n május – júliusban futó szombati HGTV műsorblokk átlagnézettsége 75 százalékkal haladta meg az azonos műsorsáv előző három hónapban mért átlagnézettségét a 18-49 éves női nézők körében*, a legnézettebb műsor a Lottó-lakás és a Házvadászok volt.
Az eredmények megerősítik a HGTV egyedülálló pozícióját a lakásfelújítással és ingatlanokkal kapcsolatos, valóságon alapuló tartalmak terén, és lendületet adnak a csatorna gyorsított bevezetési tervének Európában.
„A HGTV sorozatai nagyon jól működtek a műsorblokk májusi elindítása óta a magyar TLC-n, ami bizonyítja, hogy az otthon és kert témája hihetetlenül népszerű Magyarországon is – mondta Andrey Stoychev, a Discovery CEEMCA üzletfejlesztésért és terjesztésért felelős vezetője. – Tovább teszteljük, hogy a műfaj népszerűsége visszaigazolja-e kutatási adatainkat a magyar nézők nyitottságáról a hasonló típusú tartalmakra. Folyamatosan tárgyalunk üzleti partnereinkkel azzal a céllal, hogy 2020-tól a HGTV csatorna teljes mértékben elérhető legyen a magyar piac számára”.
A HGTV blokk hétköznap 13.00 órakor, szombatonként pedig 14.00 és 18.00 között látható a TLC műsorán, A szomszéd háza zöldebb, a Házvadászok – apró otthonok és az Adok-veszek ingatlant! című sorozatokkal.
Tavaly a Discovery a Scripps Networks Interactive megvásárlásával a családok számára leghitelesebb médiaportfóliót hozta létre, így tovább erősítette domináns pozícióját a valóságon alapuló szórakoztatás területén. Az új cég így olyan globális márkákat tartalmaz, mint a Discovery Channel, a TLC, a Food Network, a HGTV, a Investigation Discovery, a Travel Channel és az Eurosport.
A Discovery csoport reklámértékesítési partnere az Atmedia.