Ugrás a tartalomra
TV2 Csoport logo

A TV2 Csoport reakciója a DIGI anyacégének lépésére

A sajtóban a hétvégén megjelent, félinformációkon alapuló cikkekre reagálva a TV2 Csoport az alábbiakat közli.

 

Az RCS&RDS S.A. műsorterjesztő (a DIGI Sport anyacége) a TV2 Média Csoport Zrt és a CEE Broadcasting Srl. médiaszolgáltatók engedélye nélkül és ezirányú megállapodás hiányában továbbította a nyilvánossághoz a TV2, a Mozi+ és a PRIME műsorát. A TV2 Média Csoport Zrt és a CEE Broadcasting CO Srl. ezért felszólította a műsorterjesztőt a jogsértő magatartás abbahagyására, melynek a műsorterjesztő eleget tett.

 

Tehát az RCS & RDS S.A. nem a korábban megjelent cikkekben írt indokok alapján és nem önszántából vette ki az említett három csatornát a kínálatából, hanem a felszólításnak eleget téve az RCS & RDS S.A. megszüntette a jogsértő állapotot.

Like és megosztás

Önnek ajánlott