Ugrás a tartalomra
AMCNI logo

Az AMCNI tematikus csatorna-portfóliója a legnézettebb

A legfrissebb adatok alapján jelenleg a többi közt az AMC-t, a Sport TV-t, a Minimaxot és a Spektrumot is működtető AMC Networks International (AMCNI) televíziós csatorna-portfóliója a legnézettebb Magyarországon a kereskedelmi célcsoportban, a csak tematikus csatornákkal rendelkező társaságok rangsorában. Ezzel az AMCNI megelőzte a Viacomot, amely a teljes tavalyi évet nézve még előtte állt a listán.  Az országos kereskedelmi csatornák adatait is figyelembe véve, az AMCNI portfóliója dobogós, összesítésben a 3. helyen áll a TV2 Csoport és az RTL Csoport mögött.

 

Az AMCNI közönségaránya a 18-49 éves korosztályban 6,7 százalék, a 2021. március 8-i adatok alapján. Ez 7 tized százalékpontos növekedés a teljes 2020-as év eredményéhez képest. A portfólió teljesítményéhez jelentősen hozzájárult az AMC, a Spektrum Home és a JimJam jelentős növekedése, emellett folyamatosan stabilan teljesít a Sport1, a Sport2, a Spektrum, a TV Paprika, a Minimax, a FilmCafé és a Film Mánia is.

 

Az AMCNI portfóliójának összesített teljesítményén sokat lendített a JimJam, amely 2021 januárjában lett a szülők körében az elsőszámú gyerekcsatorna, közönségaránya a felnőtt lakosság körében (A18-49) 1,20 százalékot ért el.

 

A Spektrum Home a 2021-es év első hónapjai alapján a legnézettebb életmódcsatorna lett Magyarországon.

 

A folyamatosan jól teljesítő Spektrumon szintén kiemelkedett az év eleje. Az elmúlt évek rekordnézettségét hozta a Born in Auschwitz (Születési helye: Auschwitz) című saját gyártású műsor. Az egész estés dokumentumfilm közönségaránya a felnőtt lakosság körében (18–49) 3,89 százalékot ért el, de a teljes lakosság körében is meghaladta a 3 százalékot. A produkció népszerűségét jól mutatja, hogy közkívántra a Spektrum azóta is műsoron tartja, és a napokban levetítették a Budapesti Nemzetközi Dokumentumfilm Fesztiválon is.

Like és megosztás

 
 

Önnek ajánlott