Brit cég vásárolta fel a Da Vinci Media-t
A londoni székhelyű Azoomee médiavállalat felvásárolta a Da Vinci Media-t, mely a hazánkban is ismert Da Vinci Kids / Da Vinci Learning csatornát üzemeltette.
Az ügylet tavaly, december 30-án lezárult. A felvásárlást követően már 45 millió előfizetőjük van, a világ 150 országában, 55 alkalmazottat foglalkoztatnak.
A brit cég az eddigi, Azoomee multimédiás platformja mellett a Da Vinci Kids csatornát is tovább üzemelteti.
A Da Vinci Media az alábbi közleményt adta ki az ügylet kapcsán:
Az Azoomee és a Da Vinci Media nemzetközi médiacsoportot hozott létre A berlini székhelyű Da Vinci Media ezentúl a londoni székhelyű Azoomee-val karöltve kínál szórakoztató ismeretterjesztő tartalmakat a gyerekeknek. Az Azoomee akvizíciójának célja a legnagyobb gyermekeket megszólító médiacsoport létrehozása.
A Da Vinci Media Da Vinci Kids néven (TV csatorna és VOD applikáció) válogatott oktató szórakozást kínál heti hét napban, 24 órában. Emellett a Da Vinci Learning TV csatorna díjnyertes, tudományos dokumentumfilmeket is vetít, melyeket a szülők, felnőttek is élvezhetnek esténként. A brit Azoomee applikációk fejlesztésével foglalkozik, ahol fókuszban a szórakoztató oktatási tartalmak és játékok állnak.
A Da Vinci évekkel ezelőtt kezdett egy olyan partner felkutatásába, akivel tovább szélesíthetné edukációs tartalmai elérését és célközönségét. Az Azoomee-val a tárgyalások tavaly novemberben fordultak a finisbe. A két cég portfóliója remekül kiegészíti egymást: a Da Vinci a televíziós/videos tartalmakban, míg az Azoomee a digitális alkalmazások és játékok terén erős. A december végi megegyezés után a következő időszak a közös fejlesztésekről szól – hamarosan új digitális, innovatív termékeket kínálnak a szolgáltatóknak, telekommunikációs cégeknek és a fogyasztóknak, megtartva mindkét márkanevet. Az új cég jelenleg is több, mint 150 országban 45 millió előfizetővel van jelen, és a gyerekeknek szóló szórakoztató ismeretterjesztés legnagyobb kínálatával rendelkezik.
Douglas Lloyd, CEO, Azoomee: „Közös célunk a prémium oktatási tartalmak terjesztése. A Da Vinci Mediával disztribúcióban erősödhetünk, mivel saját fejlesztésű díjnyertes digitális platformunk mellett ezentúl a szolgáltatókhoz és telekommunikációs cégekhez is eljutunk.”
Ferdinand Habsburg, alapító, Da Vinci Media: „Az üzletkötéssel egyesítettük erőinket a gyermek-edutainment terén. A Da Vinci jelenlegi 6-12 éves fő célcsoportja így a 4-7 éves korcsoport felé bővül. Mindkét partner elkötelezett Leonardo Da Vinci nyitott, kísérletező természete iránt, ahol a tanulás izgalmas kaland is egyben.”