Érkezik a DAZN
A DAZN, a vezető globális sport-streaming szolgáltatás 2020-ban drasztikusan növeli jelenlétét, és több mint 200 országra és területre terjeszti ki tevékenységét.
Az első globális esemény a DAZN-en a mexikói szupersztár, Canelo Alvarez hamarosan bejelentésre kerülő küzdelme a Cinco de Mayo hétvégén, amelyre május 2-án, szombaton kerül sor.
A DAZN globális terjeszkedésének első szakasza egy angol nyelvű, a bokszra összpontosító szolgáltatás lesz, amely a társaságnak az elmúlt két évben a sportágba történő jelentős beruházására épül. A DAZN a világ számos promóciós társaságánál rendelkezik nemzetközi jogokkal, beleértve a Golden Boy Promotions, a Matchroom Boxing USA és a GGG Promotions. Az olyan bokszolók küzdelmei, mint Alvarez és Gennadiy „GGG” Golovkin, is az új szolgáltatás portfóliójában lesznek.
Az élő közvetítések mellett olyan saját gyártású, szerkesztett műsorszámok is elérhetők lesznek, mint a 40 DAYS, The Making Of és a ONE NIGHT.
A DAZN jelenleg kilenc országban - Ausztriában, Brazíliában, Kanadában, Németországban, Olaszországban, Japánban, Spanyolországban, Svájcban és az Egyesült Államokban - üzemelteti szolgáltatását.
A DAZN alkalmazás globálisan elérhető lesz a legtöbb internethez csatlakoztatott eszközön, ideértve az okostelefonokat, táblagépeket, laptopokat, számítógépeket, okos TV-ket, különböző Chromecast és Miracast eszközöket és játékkonzolokat.
A szolgáltatás árát még nem jelentették be, meg nem erősített információk szerint havi 5€ várható. A DAZN kiemelkedő népszerűségre eddig csak azon országokban tett szert, ahol megállapodást kötött pay-tv szolgáltatókkal is (Japán, Németország, Olaszország és az USA).