Ugrás a tartalomra

Érkeznek a reklámok a Viasat Explore csatornára

Az Atmedia, a legnagyobb hazai multimédiás kereskedőház értékesíti 2021. október elsejétől a Viasat Explore tévécsatorna reklámfelületeit. A Viasat World nemzetközi médiavállalat magyarországi reklámértékesítésének képviselője és műszaki partnere, a Network4 és az Atmedia kibővítette megállapodását, amelynek értelmében a Viasat History mellett a Viasat Explore kereskedelmi idejének értékesítését is a legnagyobb portfólióval rendelkező multimédiás kereskedőház végzi. A Viasat World és az Atmedia együttműködése 2019 októberében kezdődött a Viasat History reklámértékesítésével.

 

Borsány-Gyenes András, a Network4 Media Group elnöke elmondta, hogy: „Örülünk, hogy sikerült kibővítenünk a megállapodásunkat az Atmediával, és így az együttműködésünk eredményeként az öt saját tulajdonú (TV4, STORY4, GALAXY4, FILM4, ARENA4), valamint a két Viasat World-csatornával együtt már egy hét tagú portfóliót tudunk közösen kínálni a hirdetői piac számára.”

 

A Viasat World nemzetközi médiavállalat egyik legismertebb csatornája, a Viasat Explore 2004-től vált elérhetővé a magyar tévénézők számára. A csatorna andrenalindús és igazi kalandokat bemutató műsorokat kínál elsősorban férfi nézőknek, mint például a Hatalmas mérnöki hibák, a Teherautó-mentők vagy az Ausztrál aranyásók. A csatorna elérhető az összes nagy kábeltelevízió szolgáltatásában, a legtöbb esetben prémium minőségű HD-ben is. A csatorna az informatív szórakoztató műsorok között is megkülönböztethető sorozatainak dinamikájával, ami tovább szélesíti az Atmedia tévés portfólióját.

 

A Viasat Explore műsorai között megtalálhatóak többek között autós, horgász, építkezőknek szóló adások, bemutatnak többtucatnyi különleges szakmát (jéghalászoktól az aranyásókon át a bikafogókig), a világ legelismertebb szakértőinek segítségével mérnöki és egyéb tudományos érdekességekkel ismertik meg a nézőket.

 

Guttengéber Csaba, az Atmedia ügyvezetője elmondta, hogy: „A nemzetközi tévés piacokhoz képest itthon magas az elérhető csatornák száma. Ugyanakkor az elmúlt időszakban azt láttuk, hogy újra nő a hirdetési kedv, így van létjogosultsága új csatornának a kereskedelmi piacon. Ezért is törekszünk a televíziós portfóliónk bővítésére. Örömmel üdvözöljük a Viasat World csoport újabb tagját a partnereink között, és bízunk a közös sikerünkben.”

 

A Viasat Explore tulajdonosa, a Viasat World nemzetközi médiavállalat minőségi csatornakínálattal és SVOD portfólióval jelenleg vezető szolgáltató az ismeretterjesztő, szórakoztató, dráma, film és sport műfajokban. Három kontinensen 19 nyelven, több mint 194 millió előfizető éri el a vállalat 30 tv-csatornáját és on-demand szolgáltatását.

Like és megosztás

 
 

Önnek ajánlott