Ugrás a tartalomra
WBD logo

Felállt a Warner Bros. Discovery régiós vezetése

Jamie Cooke – akit júniusban neveztek ki a Warner Bros. Discovery Közép- és Kelet-Európa, Baltikum, Közel-Kelet, mediterrán térség és Törökország (CEE MENAT) vezérigazgatójává – ma bejelentette vezetői csapatát, amely a jövőben irányítani fogja a CEE MENAT régiót, valamint az Európát, Közel-Keletet és Afrikát magában foglaló térség (EMEA) fizetős TV hálózatait és kreatív ügynökségét.

 

„Az elmúlt heteket azzal töltöttem, hogy megismerkedtem az egyesített vállalat legfontosabb vezetőivel, és a lehető legtöbbet tanultam annak érdekében, hogy a legjobb döntéseket hozhassam a struktúra és stratégiánk jövőjét illetően – mondta Jamie Cooke. – Nagy és komplex régióról van szó, így megnyugtató látni, hogy ennyi tehetséges és képzett emberrel rendelkezünk. Ezért örömmel jelentem be ma a vezetői csapatom, akik a saját csapataikkal együtt támogatni fognak abban, hogy a régiónkban előre vigyük a Warner Bros. Discovery üzleti tevékenységét.”

 

Roni Patel az egyesített régió és az északi országok tartalomlicenceléséért lesz felelős.

 

Andrei Grigorescu az egyesített régió reklámértékesítéséért felel majd.

 

Cristina Valasutean irányítja a romániai, magyarországi, csehországi és szlovákiai üzletfejlesztést és terjesztést.

 

Kenechi Belusevic felel az üzletfejlesztésért és terjesztésért Délkelet-Európában (Bulgária, Szerbia, Horvátország, Bosznia-Hercegovina, Montenegró, Észak-Macedónia, Szlovénia, Albánia), a Baltikumban (Lettország, Észtország, Litvánia), a FÁK-országokban (Örményország, Azerbajdzsán, Kazahsztán, Fehéroroszország, Moldova, Üzbegisztán, Ukrajna, Kirgizisztán, Grúzia, Tádzsikisztán és Türkmenisztán), a mediterrán térségben (Görögország, Málta és Ciprus) és Izraelben, emellett az egyesített régióban a sport terület kereskedelmi fejlesztését irányítja.

 

Francesco Perta felel az üzletfejlesztéséért és terjesztéséért a MENA térségben és Törökországban.

 

Grigory Lavrov irányítja a trade marketinget az egyesített régióban, illetve a TLC és a DMAX csatornamenedzsmentjét Törökországban, a Fatafeatét pedig a Közel-Keleten.

 

Lee Hobbs az EMEA-országok fizetős TV-csatorna üzletágáért (beleértve a Discovery Channel, a TLC, a HGTV és az ID márkákat), illetve a több tartalom- és csatornamárkát kiszolgáló új EMEA WBD Creative Agency irányításáért felel majd.

 

Mabelie Bruijns az EMEA régióban a fizetős TV hálózat, az egyesített régióban pedig a teljes kommunikációs tevékenységéért lesz felelős.

Like és megosztás

 
 

Önnek ajánlott