Ismét díjnyertes az AMC a Promax Europe-on
Egy arany és egy ezüst díjat hozott el az AMC a Promax Europe versenyén, amely a tévécsatornák és a streaming szolgáltatók legkiválóbb promóciós videóit díjazza.
A sikeres tavalyi év után hat jelölésből kettőt idén is díjra váltott az AMC Networks International Central and Northern Europe kreatív csapata, így a „Szörnyek hete” már a második arany minősítést zsebeli be. A „Something for nothing” kategóriában győzedelmeskedő videó összköltségvetése maximum 1500 euro lehetett, amelyhez ezúttal is készült saját weboldal és szörnygenerátor kvíz is. Az AMC a Szörnyek hetén minden este 10 után vérfagyasztó filmekkel lepte meg a nézőket.
Az AMC balkáni országaira készített „Fine-Dining Weekend with Hannibal Lecter” a „Special Event Programme Spot” kategóriában nyert ezüstérmet.
A „Szörnyek hete” kreatív csapatának tagjai:
Idea - László Lajer
Producer, director - László Lajer
Music, sound design - Tibor Sallai
Talent - ’Fitz the Fish’
Color grading, graphics - Miklós Dulinszki
Camera - Róbert Romet
Editing - András Schweigert
Senior producer, fish tamer - András Schweigert
Head of Creative Services - László Szekeres
Production manager - Gyöngyvér Martos
A „Fine-Dining with Hannibal Lecter” kreatív csapatának tagjai:
Idea - András Schweigert
Producer, editor - András Schweigert
Sound design - Tibor Sallai
Senior producer - András Schweigert
Head of Creative Services - László Szekeres