Ugrás a tartalomra
AMCNI logo

Januárban az AMCNI CNE porfóliója lett a legnézettebb kábelportfólió

2020 első hónapjában az AMC Networks International – Central and Northern Europe (AMCNI CNE) csatornaportfóliójának közönségaránya a 18-49 éves korosztályban 7,6 százalék* volt, amellyel a kábelcsatornákkal rendelkező televíziós társaságok közt az első lett, míg összesítésben a TV2 Csoport és az RTL Csoport mögött a harmadik. A 7,6 százalékos össz-nézettséggel az AMCNI CNE a tavalyi év azonos időszakához képest több mint 2 teljes százalékpontot javított.

 

Kimagaslott januárban a Sport1 nézettsége, amely a valaha mért legnézettebb hetét produkálta január 13-19. között, a férfi kézilabda Európa-bajnokság ideje alatt. A magyar válogatott mind a hét meccse alatt a Sport1 a legnézettebb kábelcsatorna volt Magyarországon. A hirdetési szempontból kiemelten fontos, 18-49 éves férfiak körében átlagosan 12 százalékos* közönségarányt ért el a Sport1 a magyar válogatott meccsei alatt. Az erős nézettséget hozó napok közül kiemelkedik január 19-e, a magyar-szlovén összecsapás napja, amelynek idején a Sport1 minden célcsoportban a mérkőzés idősávjában (16:05 – 17:48) a legnézettebb csatorna volt, több mint 2 százalékponttal megelőzve az országos televíziókat is.

 

A portfólió teljesítményéhez jelentősen hozzájárultak a filmcsatornák, közülük is kiemelkedik az AMC, amely szintén rekordot döntött: januárban a nézők átlagosan 46 percet* nézték a csatorna műsorát, amely az AMC 2014-es indulása óta a legmagasabb szám.

 

Az AMCNI CNE portfóliójának összesített teljesítményéhez hozzájárult továbbá a 2020. január elsején elindított önálló magyar JimJam feed is, amelynek nézettsége már január végére megközelítette az 1 százalékot*. 

 

*Forrás: Nielsen Közönségmérés

Like és megosztás

 
 

Önnek ajánlott