Tarolt a Viacom a Promax idei európai díjversenyén
A Viacom budapesti kreatív és marketing csapata nyerte a legtöbb aranyat idén a szórakoztatóipar legkiemelkedőbb kampányait díjazó Promax európai kreatív verseny nemzetközi mezőnyében. A tegnapi római díjátadó gálán összesen hat arany- és két ezüstdíjat vehettek át a közelmúltban készült imázskampányok és műsorajánlók elismeréseként. A megmérettetésen a Paramount Channel bizonyult a legeredményesebbnek: az elnyert hat aranydíjból öt kapcsolódik a filmcsatornához.
Az iparági és kreatív vezetőkből álló zsűri három arannyal jutalmazta a Paramount Channel „Milliónyi döntés” című imázskampányát, az Általános márka kampány, a Legjobb integrált marketing kampány és a Tévécsatorna plakát kategóriákban.
A Paramount Channelen sugárzott Kill Bill hétvége imázskampányát (lsd fent) és a Keresztapa trilógia műsorajánlóját is a legjobbnak értékelték a maguk műfajában. Emellett még a Comedy Central Family „Pixel család” csatornaazonosítói is aranyat értek. Ezüst díjjal ismerték el a Keresztapa trilógia promójának vágási technikáját, illetve a Comedy Centralnak készített „Eric Cartman vs Csőre Gábor” ajánlót.