Új vezérigazgatót neveztek ki a TV2-csoport élére
Pavel Stanchevet nevezte ki a TV2 Média Csoport Zrt. vezérigazgatójává Vaszily Miklós, az igazgatóság elnöke.
A csaknem három évtizedes televíziós és médiatapasztalattal rendelkező bolgár-francia szakember május 15-ével veszi át a csatorna operatív irányítását.
Pavel Stanchevet már szerdán bemutatták a munkatársaknak a TV2 állománygyűlésén; a következő egy hónapban a csatorna felépítésével és működésével, illetve az egyes területek vezetőivel ismerkedik a szakember.
Vaszily Miklós az új vezérigazgató kinevezése kapcsán hangsúlyozta: "kifejezett célja volt, hogy olyan új vezetőt találjon a TV2 élére, aki kiemelkedő tapasztalatokkal rendelkezik a közép-kelet-európai térségben, illetve akinek szakértelme a jövőben motorja lehet a TV2 hazai és régiós növekedési terveinek".
Pavel Stanchev beszédében "komoly elismerésnek nevezte, hogy lehetőséget kap a legnagyobb magyarországi televíziós társaság vezetésére". A szakember hangsúlyozta, hogy a TV2 menedzsmentjével együtt a médiacsoport digitális és nemzetközi területeinek fejlesztését tartja elsődlegesnek, és célja, hogy a nézők a TV2 adóin érjék el a legjobb szórakoztató és hírműsorokat.
Az 52 éves szakember a piacvezető francia TF1 csoporttól érkezik a csatornához, ahol különböző vezetői és tanácsadói feladatokat látott el az elmúlt években. A TF1 Distribution vezérigazgatójaként a franciaországi, belgiumi és svájci csatornák nemlineáris szolgáltatásainak forgalmazásáért, illetve az új piacok megszerzéséért felelt.
A TF1 Groupot megelőzően a bolgár bTV Media Group vezérigazgatója volt, szintén vezérigazgatóként irányította az Antenna Group South-East Europe-ot (Ljubjana, Belgrád, Athén), illetve azt megelőzően az Antenna szófiai székhelyű Nova TV Bulgaria nevű televízióját. Vezérigazgatója volt a Planet TV-nek Szlovéniában és a PRVA televíziónak Szerbiában, valamint a bukaresti székhelyű Kanal D tévétársaságnak is. Az RTL Croatia első általános igazgatójaként a társaság régiót - ideértve Magyarországot is - érintő fejlesztéseiben is részt vett. Karrierjét a kilencvenes években a Ringier-médiacsoportnál kezdte, ahol üzletfejlesztési menedzserként hozzájárult magyarországi, bulgáriai és romániai sajtótermékek indulásához is.