10 éves az AXN

AXN logoAz épp ma 10 éve indult AXN televíziós csatorna nézettségi rekordokkal ünnepli kerek évfordulóját. A csatorna fennállása óta most először fordult elő, hogy az őszi, nézettségért folyó verseny idején az AXN napi közönségaránya  több mint két hétig tartó perióduson keresztül átlag 3 százalékra emelkedett a 18-49 éves korcsoportban (2013. október 1-15-ig). Az idén stabilan a top 5 legnézettebb kábeltévé között szereplő AXN most még magasabbra tört, és a teljes napi közönségarányt tekintve többször is a 3. legnézettebb kábelcsatorna volt 2013. október első felében, a Cool és a Film+ után  (18-49).

Ez a kiemelkedő eredmény a tavalyi év azonos időszakához (2012. október 1-15.) képest a teljes napot tekintve 50%-os növekedést, míg a csatorna főműsoridejét (21:00-23:59) vizsgálva 35%-os növekedést jelent a kereskedelmileg fontos 18-49-es korcsoportban.
 
A rekord nézettséghez az október 1-15. közötti legnézettebb 10 műsor kiemelkedő eredménye is hozzájárult, melyek között a nagy közönségkedvencek (CSI:NY- New York-i helyszínelők, NCIS, Gyilkos elmék) mellett megtalálható az AXN exkluzív, saját gyártású sorozata, a  Crossing Lines-Határtalanul is.
 
Az idén ősszel bemutatott AXN saját gyártású produkción kívül csatorna-exkluzív nemzetközi sikerszériák (Felejthetetlen 2. évad, A Bárka 3. évad, Profilozók 4. évad), friss, közönségkedvenc amerikai sorozatok (NCIS 7. évad, NCIS:LA 4. évad, Hawaii Five-0, Sherlock és Watson) és filmek alkotják az AXN  műsorstruktúrájának legfontosabb alappilléreit. A csatornát és a Crossing Lines – Határtalanul című szériát országos marketing kampány népszerűsíti köztereken, a televízióban és interneten. A szeptember közepétől október végéig tartó kampányt kiegészítette egy rendhagyó promóció is: 2013. október 1-15. között az AXN csatorna kódolatlanul volt elérhető az összes MinDig TV néző számára, napi 24 órában.