2020-ban az R-time a piacvezető sales house
2020. január 1-től az R-time értékesíti a VIASAT3, VIASAT6, AXN, Sony Movie Channel és Sony Max szpot, non szpot és digitális felületeit, valamint a Cartoon Network és Boomerang reklámidejét.
2020-tól 34 csatornára bővül az R-time portfóliója – jelentette be az R-time a Big Picture konferencián 2019. november 5-én. Az új csatornák érkezésével a sales house immáron öt nemzetközi partnerrel dolgozik együtt, köztük a három legnagyobb nemzetközi broadcasterrel a hazai piacon.
Az R-time január elsejétől értékesíti a Columbia Pictures Corporation VIASAT3, VIASAT6, AXN, Sony Movie Channel és Sony Max csatornáinak szpot, non szpot és digitális felületeit, valamint a WarnerMedia (korábban: Turner Broadcasting) Cartoon Network és Boomerang nevű csatornáinak reklámidejét.
Az új csatornák érkezesével az R-time 1+ Reach nevű csomagja – az egyetlen olyan prémium csomag a piacon, ami hatékony főműsoridős ratingszállítást garantál az ügyfeleknek – kiegészül egy nagyon erős márkával, a VIASAT3-mal.
Az új kereskedelmi partnerekkel az R-time portfólió magabiztos piacvezető lett a 18-49-es korcsoportban, teljes napban és főműsoridőben egyaránt*.
*(18-49 TSV, 2019 jan-okt, főműsoridő: 44.8%, teljes nap: 41.7%)
Forrás: Nielsen Közönségmérés