700 000 UPC DTH előfizető

UPC Direct logoA UPC DTH S.à r.l örömmel jelenti be, hogy a UPC DTH előfizetőinek száma átlépte a 700 000 főt, amely az elmúlt két évre nézve mintegy 200 000 új előfizetőt jelent.

Miután a cég kettéválasztotta műholdas és kábeles szolgáltatásait a magyar, cseh, szlovák valamint a FocusSat révén a román piacon is, a UPC DTH olyan ügyfélközpontú szervezetté vált, amely mintegy 10 százalékkal képes évente növelni előfizetői bázisát.

A UPC DTH egyetlen célja, hogy a régió legkiválóbb műholdas szolgáltatója legyen, nagy gondot fordítva azon működési területekre, melyek által még élménydúsabb szolgáltatás nyújtható a fogyasztóknak. A közelmúlt tesztjei azt mutatják, hogy a UPC DTH versenytársainál jobb technikai minőséget produkál, valamint, hogy a pontos és gyors beüzemelés szintén vonzó az ügyfelek számára. Mindemellett az elmúlt éveket folyamatos termékfejlesztés és a minőségi csatornák számának növelése jellemezte. A UPC DTH díjnyertes ügyfélszolgálatára is nagy gondot fordít. A szolgáltatás egyszerűen elérhető vehető hagyományos telefonon, Skype-on vagy az automata visszahívási rendszerben, melyet akár a honlapon, akár a Facebook oldalon keresztül is igénybe vehetünk. A nagynevű, az ügyfélkezelés minőségét osztályozó Stevie© Award egyik díjazottja 2012-ben a UPC DTH egyik ügyfélszolgálati partnere, a CCC lett.

„Befektetéseink megtérülését nagy öröm látni, a 700 000 előfizető a régióban pedig valódi mérföldkő. Növekedésünk jól láttatja mindazt az energiát, amelyet programjaink színesítésébe, csomagjaink változatosabbá tételébe fektetünk.” – nyilatkozta Magnus Ternsjö, a UPC DTH ügyvezető igazgatója. „A jövőben is a fogyasztói élményre és a termékfejlesztésre összpontosítunk. 2013-ban nem csupán az a célunk, hogy nézőink több csatorna közül választhassanak, mint például a HD csatornák, hanem az is, hogy berendezéseink által minél magasabb szintű látványt nyújtsunk.”

Egy mostani interjúban Ternsjö úr a fogyasztóközpontúságot, a minőségi tartalmak rugalmas és mindenki számára elérhető módon való, folyamatos bővítését, továbbá az első osztályú szolgáltatásokat emelte ki mint a sikeresség zálogát. Egy olyan kutatásról is beszámolt, amely szerint a UPC DTH előfizetői elégedettebbek mint a versenytársakhoz pártolt fogyasztók. Ugyanitt mutatott rá, hogy jelenlegi és jövőbeli csatornáik kiosztását szintén kutatások támasztják alá, ilyen többek között a 2013-as HD tartalom is.

Interjú Magnus Ternsjö-vel, a UPC DTH S.à r.l. ügyvezető igazgatójával

Magnus Ternsjö, a UPC DTH S.à r.l. ügyvezető igazgatója részese volt, amint a vállalat 2 év alatt 500 000-ről 700 000-re növelte előfizetői számát. Ternsjö úr a cég növekedéséről és a mostani mérföldkőről.

- A vállalat nemrég mérföldkőhöz érkezett. Mennyire fontos ez önnek és a cégnek?

- A UPC DTH három éve új rajtot vett, amikor az anyacég – a Liberty Global – a régióban különválasztotta a műhold és a kábel üzletágat. Magyarországon a UPC Direct-nek, Csehországban és Szlovákiában pedig a freeSAT-nak 2010-ben teremtették meg Luxemburgban az újraindulás lehetőségét. A román FocusSat üzletág gondozásával is bennünket bíztak meg, bár végül nem váltunk egy jogi személlyé. Az elmúlt 2 évben óriási növekedést mutattunk az azt megelőző időszakhoz képest, mivel megláttuk a lehetőséget abban, hogy Magyarország lakosságának több mint 50 százaléka nem jut minőségi műholdas televíziós szolgáltatáshoz.

- Vajon mi különbözteti meg Önöket a versenytársaktól?

- Mi már idejekorán meghatároztuk üzletfejlesztési területeinket. Először is megbízhatóság és képi minőség tekintetében köröztük le a konkurenciát. A különféle fórumokon olvasható fogyasztói vélemények egyértelműen mutatják előnyünket ezen a területen, amelyre természetesen továbbra is nagy figyelmet fordítunk.
Ezen kívül olyan műsorválasztékot halmoztunk fel, amely a család minden tagjának igen gazdag lehetőségeket kínál nagyon jó áron. Mostanában láttunk arra példát, hogy egy-egy szolgáltató kivont csatornákat az ajánlatából. Mi azonban csak ebben az évben 12 csatornával bővítettük a kínálatunkat, többek között a HD csomag tartalmát is.
Végül, de nem utolsó sorban vevőközpontú vállalati kultúránkat említem. Ügyfeleink egyszerűen vehetik fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal, és ezekről a kontaktusokról rendre pozitív visszajelzést kapunk. Ügyfélszolgálatunk számos online csatornán elérhető, ilyen például a Skype, az automata visszahívó rendszer, honlapunk vagy Facebook oldalunk. Azok az előfizetőink, akik telefonos ügyfélszolgálatunkkal veszik fel a kapcsolatot, azt tapasztalhatják, hogy munkatársainkat könnyű elérni, problémáik pedig szakértő kezekbe kerülnek. Ez az elkötelezettség nemrég egy díjat is hozott nekünk, a cseh és a szlovák telefonközpont ugyanis 2012-ben kiemelkedő ügyfélszolgálati tevékenységével elnyerte a neves Stevie© Award-ot. Elemi meggyőződésünk, hogy előfizetőink számára kellemessé tehető az ügyfélkapcsolat, és hiszünk abban, hogy ez jelentős előnyt jelent számunkra versenytársainkhoz képest.

- Mi a helyzet a csomagajánlatokkal? Hogyan lehetnek biztosak abban, hogy jól mérik fel a fogyasztók igényeit?

- Tudjuk, mennyire lényeges, hogy sok jó programot elérhető áron kínáljunk. Rendszeresen készítünk előfizetői felméréseket, így tudjuk meg, melyek a legvágyottabb csatornák. Ha már megismertük az igényeket, ajánlatainkat is úgy alakítjuk, hogy nézőink azt érezhessék, a lehető legtöbbet adjuk, amit szolgáltató adhat. Ez is ügyfélközpontú felfogásunk része. A magas színvonalú ügyfélkezelés és a minőség, amelyben hiszünk elégedett fogyasztókat szül. Legújabb kutatásaink azt mutatják, hogy ügyfeleink sokkal bátrabban ajánlanak bennünket ismerőseiknek, mint a konkurens cégek előfizetői, és mi pontosan ezt szerettük volna elérni.

- Mennyire látja fontosnak a csomagajánlatokon belül a HD szolgáltatás szerepét?

- Ahogyan egyre nő a HD kompatibilis televíziók piaca, hitünk szerint úgy növekszik a HD csomagok iránti igény. Tehát igen fontos szerepet kap ajánlataink között ez a fajta, magas minőségű tartalom. Már nem csupán jó HD ajánlataink jellemzik piacainkat, hanem az összes szolgáltató közül mi rendelkezünk a legszélesebb műsorkínálattal Magyarországon és Romániában is. 2013-ban ezt szeretnénk még tovább szélesíteni, különösen Csehországban és Szlovákiában. Több mint 12, ezek közül 3 HD minőségű csatornát adtunk hozzá kínálatunkhoz 2012-ben, amelyek egyike az Animal Planet HD. 2013-ban újabb HD csatornák bevezetésére számíthatunk. Jelentősen megnöveltük HD képes set-top box kínálatunkat, amelyeket azon előfizetőink számára teszünk elérhetővé, akik eddig nem jutottak ezekhez hozzá, így az elkövetkező néhány évben HD csatornáinkhoz hozzáférő előfizetőink száma jelentősen növekedni fog.

- Miben látja a UPC DTH későbbi fejlődését?

- Folyamatos növekedést várunk a piacon az elkövetkező években. Továbbra is növeljük piaci részesedésünket. Megfigyeltük, hogy számos versenytársunk nehézségekkel küszködik abból fakadóan, hogy nem képesek eleget tenni a fogyasztók igényeiből adódó keresletnek. Mi teljes mértékben a növekedésre összpontosítunk, és folyamatosan javítani igyekszünk munkánkat a felhasználói élmény további növelése érdekében. Nagymértékben támaszkodunk kereskedői hálózatunkra és ügyfélszolgálati rendszerünkre, hogy az értékesítésnél és telepítésnél magabiztosan támogathassuk ügyfeleinket. Továbbra is széleskörű támogatást nyújtunk forgalmazóink számára, és szorosan együttműködünk velük, hogy tovább növeljük vállalatunkat. Új termékek bevezetését is tervezzük 2013-ban, amelyek nem csupán szélesebb programkínálattal, de a felhasználói élmény növelésével is hozzájárulnak majd ügyfeleink elégedettségéhez.

A hozzászólásokhoz javasolt fórumtéma: 
UPC Direct szolgáltatás
Tartalom RSS