800 ezer ügyfél a UPC DTH-nál

UPC Direct logoA Liberty Global műholdas televíziós üzletága; a UPC DTH S.à r.l., Közép- és Kelet-Európa vezető műholdas szolgáltatója – mely Szlovákiában és Csehországban freeSat, Romániában Focus Sat, Magyarországon pedig UPC Direct néven van jelen – ma bejelentette, hogy előfizetőinek száma elérte a 800 ezret. Ez a szám több mint 60%-os növekedést jelent a UPC DTH 2010-es megalapítása óta.

A UPC DTH S.à r.l. folyamatosan bővíti programkínálatát, az elmúlt 12 hónapban például 18 új, köztük számos HD minőségű nemzetközi és hazai csatornával örvendeztette meg előfizetőit, miközben az elérhető műsorok köre is növekszik, legyen szó akár hír-, üzleti, életmód, film-, mese- vagy zenecsatornáról. A közelmúltban bevezetett újdonságok között olyan adók szerepelnek, mint például a Fine Living, a Food Network, a Duna HD, a Paramount Channel vagy a Stingray Music.

A UPC DTH S.à r.l. azonban nemcsak programkínálatának fejlesztését tartja fontosnak. Új típusú mediaboxait mint a Humax (UD-Fox) HD és a Kaon (CO3600) azért vezette be, hogy minden ügyfele élvezhesse a teljes HD-élményt. Mindkét box támogatja a full-HD felbontást és a videórögzítő funkciót, így az előfizetők kényelmesen felvehetik és visszanézhetik kedvenc műsoraikat és meg is állíthatják a TV adást, hogy egyetlen mozzanatról se kelljen lemaradniuk.

A UPC DTH S.à r.l. számára kiemelten fontos, hogy ügyfelei a leghatékonyabb és legkényelmesebb módon érjék el ügyfélszolgálatát, akár olyan innovatív ügyfélszolgálati megoldással is, mint például a Skype használata. E téren tett erőfeszítéseit bizonyítja a közelmúltban elnyert Gold Stevie díj, amellyel a közép-kelet-európai régió legjobb ügyfélszolgálataként tüntették ki.

A jelentős előfizetői szám növekedésének alkalmából a UPC DTH S.à r.l. egy éves ingyenes előfizetéssel jutalmazta 800 ezredik FocuSat előfizetőjét, a bukaresti Elena D-t. Az ünneplés részeként továbbá október 21-től egy játékot is hirdet nézőinek, melynek keretében Magyarországról, Csehországból, Szlovákiából és Romániából összesen öt szerencsés nyertes egy éven át ingyenesen élvezheti a műholdas TV szolgáltatásokat. További nyereményként hat illetve három hónapos ingyenes előfizetéssel gazdagodhatnak a résztvevők. A játék a műholdas szolgáltató Facebook oldalán lesz elérhető október 21-től.

Interjú Michael Lee-vel, a UPC DTH ügyvezető igazgatójával

A vállalat elérte a 800 ezredik előfizetőt. Vajon mikor lesz meg a bűvös egy millió?

2010 óta több mint 60%-kal tudtuk növelni előfizetőink számát. Ha így folytatjuk, az újabb siker előbb megérkezik, mint gondolnánk!

Közép- és Kelet-Európában jelentősen bővült a szolgáltató csatornaválasztéka az elmúlt időben. Mire számíthatunk a közeljövőben? Számíthatunk izgalmas újdonságokra?

Folyamatosan tárgyalunk a főbb tartalomszolgáltatókkal, hogy a legváltozatosabb programkínálatot állíthassuk össze előfizetőinknek. Ragaszkodunk ahhoz, hogy értékes szolgáltatást kínáljunk, ezért is követjük nyomon folyamatosan a nézők igényeit és műsorkínálatunkat ezek alapján bővítjük új tartalmakkal. Emellett tisztában vagyunk azzal, hogy a televíziózás, beleértve a műsor- és tartalomszolgáltatókat, a HD műsorszórás felé mozdul és ezt a trendet nekünk is követnünk kell. 

A legújabb trendek egyike a többcsatornás, többképernyős tartalomszolgáltatás. Várhatunk bármilyen lépést a szolgáltatótól ebbe az irányba?

A Liberty Global sokat dolgozik a második képernyős (second screen) szolgáltatások fejlesztésén. Kínálatunkban megtalálható az HBO GO szolgáltatás, és az újgenerációs set-top box-okkal már számunkra is könnyebb lesz több új szolgáltatást bevezetni. Bízunk benne, hogy ezzel a lehetőséggel élni is tudunk az elkövetkezendő hónapokban.

Hatalmas sikerük volt az AXN, AXN White és AXN Black csatornák kódolatlan időszakával. Tervezik, hogy további csatornákhoz való kódolatlan hozzáférésekkel lepik meg nézőiket?

Az olyan kampányok, mint az AXN csatornák kódolatlan időszaka nagyon népszerűek előfizetőink körében, és igen, megerősíthetem, hogy tervezünk még hasonlókat csatornapartnereinkkel.

A UPC Direct most ünnepli 15. születésnapját Magyarországon. Hogyan látja a jövőbeli fejlődési lehetőségeket?

Úgy vélem, hogy az úgynevezett Direct-to-Home (DTH) szolgáltatásunk bevezetése óta, főleg az elmúlt öt évben tapasztalt fejlődés, egyértelműen igazolja, hogy tevékenységünket – az átfogó csatornakínálatot, versenyképes ajánlatainkat és kiváló ügyfélszolgálatunkat – nagyra értékelik előfizetőink.

Ezért továbbra is folytatjuk és fejlesztjük ezeket, és a jövőben is szorosan együttműködünk független forgalmazói hálózatunkkal a minél jobb felhasználói élmény biztosítása érdekében. Ezen felül továbbra is fontos számunkra, hogy új termékekkel és új technológiákkal őrizzük meg előfizetőinket, illetve növeljük számukat, hogy elérjük a következő jelentős lépést; az egymilliós előfizetői számot.

Kiegészítő információ(k): 
UPC Direct műholdas csatornakiosztás