A Discovery Communications és az Eurosport igazi nézői élményt garantál a téli olimpiai játékok idejére

Eurosport logoKevesebb mint 100 nap van hátra a Phjongcshangi Téli Olimpiai Játékokig, ennek örömére a Discovery Communications és az Eurosport felfedte terveit a közvetítési stratégiájára vonatkozóan.

A csatorna ígérete szerint ez lesz az első teljes mértékben digitális olimpiai közvetítés Európában, amely összesen 48 országba juthat el. Az Eurosport Player interaktív felülete pedig lehetőséget biztosít arra, hogy a rajongók minden egyes percben be tudjanak kapcsolódni a játékokba. Online, telefonon vagy tableten és természetesen a TV készülékeken is élvezhetik a phjongcshangi eseményeket: több mint 4000 órányi, ebből 900 élő közvetítés és 100 esemény lesz elérhető.

Az Eurosport Player lehetővé teszi, hogy a rajongók saját igényeikre szabják az idei téli olimpiát, ez pedig a novemberben induló kampány (Make it yours) lényege, ami felhívja a nézők figyelmét arra, hogy „átvehetik a közvetítések irányítását” és a helyi hőseikre, kedvenc sportágaikra fókuszálhatnak a phjongcshangi eseményeken belül. A kampány az Eurosport új himnuszával, a Queen „I want it all” című klasszikusával indul, a Londoni Szimfonikus Zenekar előadásában.

Az innováció jegyében az Eurosport egy mobil stúdiót is létrehoz és Európa legismertebb szakembereivel és sportolóival fog együttműködni annak érdekében, hogy a játékok ideje alatt extra tartalmakat szolgáltasson a közösségi médiában.

A technológiai újítások és az innovációra való törekvés nem újkeletű a csatorna számára. Az Eurosport Cube stúdiója is erre az irányzatra fekszik rá: kiterjesztett valóság és interaktív környezet várja a rajongókat, a legjobb szakértői elemzésekkel kiegészítve. Az Eurosport több mint 100 új videós tartalommal is készül, melyek segítségével még közelebb kerülhetnek a rajongók a helyszíni eseményekhez és egyes téli olimpiai sportágakhoz.

A technológia viszont önmagában nem elég, az Eurosport ezért a legjobb szakemberekkel karöltve tudósiót a 2018-as játékok helyszínéről. Összesen 150 szakértő, köztük korábbi olimpiai bajnokok hozzák közelebb az olimpiai kalandot.

Jean-Briac Perrette, a Discovery Networks nemzetközi elnök-vezérigazgatója elmondta: „Phjoncshang az első olimpia az Olimpiai Bizottsággal kötött hosszútávú együttműködésünk keretében. Szeretnénk újra definiálni a játékokhoz kötődő élményt, a történetmesélésre helyezve a hangsúlyt, ezzel is felfedni a sportolók elképesztő erőfeszítéseit a győzelem érdekében. Tudjuk, hogy a nézők egyre többet akarnak: nagyobb hozzáférést, több élményt és minél több opciót arra, hogy követhessék az eseményeket – mi pont ezt ajánljuk Európának.”

Peter Hutton az Eurosport vezérigazgatója hozzátette: „A Discovery Networks több platformos jelenlétével és az Eurosport szakértelmével a rajongók valóban részesei lehetnek a téli olimpia eseményeinek és közelebb kerülhetnek a kedvenc versenyzőikhez. Az Eurosport Cube stúdió a legjobb példája ennek: kiterjesztett valósággal, informatív és interaktív elemzésekkel várjuk a rajongókat. Ilyet még egyik olimpiai játék esetében sem láttunk.”