A magyar nyelvű Food Network elérhető a Magyar Telekomnál

Food Network logoJanuártól új tévécsatornával bővült a magyar piac: a kulináris élvezeteket egyedi módon bemutató Food Network magyar nyelven is elérhető a Magyar Telekom Nagyvilág Minipay csomagjában. A csatorna amellett, hogy izgalmas recepteket mutat be, szórakoztatóan vezet be a világ tájainak konyhájába, kultúrájába.

A Scripps Networks, a világ vezető, életmóddal kapcsolatos, lebilincselő műsorainak gyártójnak csatornája jelenleg 94 országban látható, és hét nyelven érhető el – ehhez társul nyolcadikként mostantól a magyar.

„A magyar nyelvű Food Network elindítása is bizonyítja közönségünk igényeinek maximális kiszolgálása iránti elkötelezettségünket, és azt a szándékunkat, hogy minél több magyar nézőhöz jussunk el. Idáig is szoros kapcsolatot ápoltunk a Magyar Telekommal, miután sikeresen elindítottuk ezen a platformon a Travel Channelt, és bízunk abban, hogy kiváló minőségű műsorkínálatunk a továbbiakban is pozitív visszhangot vált ki a közönség köreiben” - nyilatkozta Jon Sichel, a Scripps Networks Egyesült Királyság & EMEA régióért felelős ügyvezető igazgatója.  

„Főzéssel kapcsolatos és életmód műsorainak széles választékával a Food Network egyedülálló nézői élményt biztosít, így biztos vagyok benne, hogy pozitív fogadtatásra talál”- – mondta Borsány-Gyenes András, a csatorna disztribúciójáért felelős Digital Media and Communications Zrt. vezérigazgatója. „Nagy örömünkre szolgál, hogy a Scripps Networks tisztában van a helyi nyelvű műsorszolgáltatásban rejlő értékekkel, és lehetőséget lát a magyar televíziós piacban.”

A műsorokról

Januártól tehát a magyar nézők is láthatják a Food Network legnépszerűbb műsorait, többek között a “Felszeletelvé”-t (Chopped), ahol minden részben négy amatőr szakács verseng egymással, és az “Éttermek az út mentén”-t (Diners, Drive-Ins And Dives), amelyben Amerika jellegzetes útmenti és autós étkezdéit mutatja be. Megismerhetik a “Mezitlábas Hercegnő” (Barefoot Contessa), azaz az Emmy-díjas Ina Garten tippjeit, amelyekkel egyszerűen készíthetünk el ízletes ételeket – legyen szó a francia konyháról, a grillezés technikájáról vagy a csokoládé számos felhasználási módjáról. Emellett bemutatkoznak a Food Network saját szakácsai, akik a gasztronómia különböző területeire vezetnek be: Reza Mahammad az indiai és az afrikai konyhát mutatja be, és januárban indul az új műsora több országban, így nálunk is, a Reza, a Fűszerek Király Vietnámban és Thaiföldön. Jenny Morris, a mindig vidám séf a marokkói ínyencségekre koncentrál, míg Andy Bates a mostanában egyre népszerűbb street-food világába vezet be.

A Food Network-ről

A Food Network friss megközelítést képvisel az ételekkel kapcsolatos műsorszolgáltatásban, és mindent ünnepel, ami merész, mókás és szórakoztató ebben a műfajban – ez nem egy átlagos „hogyan főzzünk” csatorna. A Food Network a világ egyik leggyorsabban növekedő globális életmód és szórakoztató márkája, tele díjnyertes főző és vetélkedő műsorokkal.  A Food Network jelenleg az egyes-számú életmód csatorna az Egyesült Királyságban, és kétszer elnyerte a Legjobb Tematikus Csatorna kategóriában odaítélt Freesat díjat, 2010-ben és 2013-ban.

A hozzászólásokhoz javasolt fórumtéma: 
T-Home műholdas szolgáltatás