Ugrás a tartalomra

A NatGeo új külsővel jelentkezik áprilistól

NatGeo logoA National Geographic Channel az elmúlt tizennégy év során mindig igyekezett a legújabb trendeknek megfelelni. Hol a logóját újította meg, hol izgalmasabb szlogennel állt elő, hol pedig a filmjeit igazította a fiatalok igényeihez. A csatorna ennek jegyében 2012 áprilisában egy nagyszabású átalakításon megy keresztül. Új arculata sokkal világosabb, színesebb és látványosabb a korábban megszokottnál.

Néhány új elem már az elmúlt hónapokban látható volt a csatornán, s ezek sikerein felbuzdulva a NatGeo kreatív csapata teljes egészében átdolgozta a korábbi koncepciót. Az új arculat a műsorajánlókon lesz leginkább észrevehető, melyek sokkal dinamikusabbak lesznek, mint korábban voltak. A látványosabb elemek (3D jellegű grafika, mozgalmas képváltások, bátrabb színhasználat) a filmeket megszakító és a filmek közötti időszakokat fogják uralni.

A fiatalos külsővel megszólítják azokat is, akik a NatGeo-t még egy hagyományos természetfilm-csatornának gondolják. Bemutatják, hogy náluk már nem a régi stílusú állatos filmeket láthatják a nézők (erre külön csatorna, a Nat Geo Wild van hivatva), hanem új, tudománnyal, technológiával, építészettel foglalkozó filmjeik a fiatalok érdeklődésére is számot tarthatnak.

A csatorna új szlogenje, az EZEK IS MI VAGYUNK immár a legtöbb felületen fel fog tűnni, jelezve a filmek sokszínűségét, változatosságát. Azok a nézők, akik velük tartanak, áprilistól egy egészen új, mozgalmas, aktív és interaktív NatGeo-t láthatnak.

Like és megosztás

 
 

Önnek ajánlott