A Paramount Channel megújult arculattal és kínálattal jelentkezik
A Viacom filmfanatikusoknak szóló csatornája, a Paramount Channel új arculatával arra kívánja felhívni a figyelmet, hogy a fekete-fehér klasszikusoknál jóval többet kínál nézőinek. Az új design tükrözi a csatorna törekvését, miszerint az egyre növekvő számú sikerfilmek, kortárs klasszikusok és vadonatúj tévésorozatok vetítésén keresztül lendületesebb, frissebb irányvonalat képvisel.
A jelenleg minden nagy magyarországi terjesztőnél elérhető filmcsatorna eddigi kínálatában egyaránt szerepeltek kultuszfilmek, mint a Ponyvaregény vagy A sebhelyesarcú, kasszasikerek, mint a Jurassic Park vagy a Vissza a jövőbe, és olyan moziélményt nyújtó tévésorozatok, mint a Michael Bay producer által jegyzett Fekete vitorlák. A Paramount Channel a másfél évvel ezelőtti indulás óta töretlenül növeli nézői számát, idén júniusban produkálta eddigi legjobb eredményét. Az arculatváltás mellett szeptembertől egyéb újdonságokkal is találkozhatnak a nézők, hiszen olyan filmek szerepelnek majd a kínálatban, mint a Nem vénnek való vidék, a Viharsziget és az Amerikai szépség, valamint a kritikusok által is kedvelt Hajsza című BBC-sorozat az X-akták Gillian Andersonja és A szürke ötven árnyalatából ismert Jamie Dornan főszereplésével.
A Paramount Channel egy letisztultabb, frissebb és modernebb irányba mutató megújult arculatot kapott, melynek része a vadonatúj logó és az élénkebb színpaletta mellett egy sor csatornaazonosító is, amelyek azt mutatják be, hogyan változtatják meg életünket a filmek. A kreatív munkát a Viacom madridi design csapata végezte, az új arculat Spanyolország után Magyarországon vezetik be először.