A pekingi téli olimpia streaming nézettsége már az első héten meghaladta a 2018-as eredményeket
A 2022-es téli olimpiai játékok nyitó versenyhetén az Eurosport és a discovery+ digitális elérése, valamint a lineáris nézettség is jelentősen növekedett Európa-szerte. A nézettség már négy versenynap után meghaladta a 2018-as eredményeket, és az új streaming-előfizetők száma is felülmúlta a legutóbbi téli olimpiai játékok alatt szerzett előfizetők számát. 2018-hoz képest ugyanebben az időszakban most nyolcszor annyi néző streamelt tartalmakat.
Erősen kezdett a 2022-es pekingi téli olimpia a Discovery platformjain: az európai lineáris csatornákon, az Eurosport digitális szolgáltatásain és a discovery+ streaming-szolgáltatásánál is. Az olimpiai tartalmakat nyolcszor több néző streameli, mint a 2018-as pjongcsangi téli olimpia ugyanezen időszakában, és az összes új előfizető száma a Discovery streaming-szolgáltatásain már most meghaladja a 2018-as eredményeket, miközben még egy hét hátra van a versenyből.
A Discovery előfizetéses streamingszolgáltatásain keresztül eddig közel háromnegyedmilliárd percnyi tartalmat néztek meg, ami a 2018-as pjongcsangi téli olimpia azonos időszakának több mint 18-szorosa. Az Eurosport és a discovery+ streaming-szolgáltatásain az egy nézőre jutó átlagos megnézett tartalom több mint kétszeresére nőtt, és az emberek átlagosan 29%-kal tovább követték a televíziós közvetítéseket, mint 2018-ban. Az Eurosport.com-on található ingyenes olimpiai hírek és rövid videók elérése szintén több mint kétszeresére nőtt.
Hasonlóan a legutóbbi téli olimpiához, az Eurosport átlagos lineáris nézettsége továbbra is erős – annak ellenére, hogy a teljes tévénézés mennyisége 2018 óta több mint 10 százalékkal csökkent. A lineáris televíziós közönségarányok az északi országokban – beleértve Svédországot és Norvégiát, ahol a Discovery a fizetős és az ingyenes televíziós közvetítő is – 2018-hoz képest továbbra is erősek, és kiemelkedő eredményeket mutatnak Norvégiában (87%), Svédországban (83%) és Finnországban (71%).
„Az olimpia minden platformunkon masszívan indul. Az Eurosport és a discovery+ élen jár ebben a korai sikerben: streamingszolgáltatásunk növekedése továbbra is jelentősen felülteljesít – mondta Jean-Briac Perrette, a Discovery Streaming & International elnök-vezérigazgatója. – Ez is megerősíti, milyen erőt és értéket jelent, hogy a sportot integráltuk a discovery+ szolgáltatásunkba. Ez jelentős számú új discovery+ előfizetőt vonz, a sport vonzerejét az egész háztartásra kiterjeszti, és még jobban hozzájárul az ügyfelek megtartásához. Csak ezen az első héten az új discovery+ olimpiai előfizetők több mint egyharmada már más szórakoztató tartalmakat is fogyasztott a platformon.”
„Az olimpia nyitó szakaszában tapasztalt növekedés jól mutatja, hogy a Discovery milyen többletet nyújt a közönségének és partnereinek. Ingyenesen fogható csatornákból, az Eurosportból, a discovery+-ból és ingyenes digitális és közösségi platformokból álló hálózatunk egyre több embert, egyre hosszabb időre vonz az olimpiai tartalmakhoz – mondta Andrew Georgiou, a Discovery sportért felelős elnöke. – Mindez a kiemelkedő közvetítéseknek, a helyi hősökre összpontosító, erőteljes történeteknek, az innovatív technológiának, valamint a sport leghitelesebb szakértői csapatának is köszönhető. Alig várjuk, hogy a nézők elé tárhassuk a további eseményeket és a játékok legnagyobb sztorijait.”
Az olimpia kezdete óta közel kétszer annyian látogatták meg az Eurosport.com oldalt és annak több helyi változatát, mint a 2018-as pjongcsangi téli olimpia azonos időszakában. A platform tovább bővítette kínálatát, és élő frissítéseket, híreket és on-demand videókat kínál a rajongóknak az olimpia idején.
A Discovery 50 európai piacon mutatja be a 2022-es pekingi téli olimpiai játékokat, 11 nemzeti gyártásban, 19 nyelven. Európában egyedüliként kínálja az „All of the Olympics”-t, amely a discovery+-on és az Eurosport digitális szolgáltatásain érhető el.