A reklámfogyasztást a legkisebbek is elkezdhetik

Viacom logoVáltozást hoz az ősz két Viacom érdekeltségű csatornánál is, egyiken megszűnnek, míg másikon megjelennek a magyar reklámok.

Augusztus végével megszűnik a reklámértékesítés az MTV "zenei" csatornán, ezt követően reklámmentesen élvezhetik a reality műsorokat a nézők az MTV European csatornán. A legkisebbek viszont nem ússzák meg, októbertől jönnek a magyar reklámok a Nick Jr csatornára.

A fentiek hátterében az áll, hogy a hazai televíziós trendeket folyamatosan nyomon követve a Viacom úgy döntött, hogy a portfoliójában nagyobb hangsúlyt biztosít a gyermekcsatornáknak, és a reklámblokkok üzemeltetéséhez szükséges műszaki kapacitásait a Nick Jr reklámértékesítése érdekében rendezi át.

A hozzászólásokhoz javasolt fórumtéma: 
Music TeleVision