A tévéelőfizetők harmada kapcsolna a FOX-ra
Világszerte a fizetős televíziós csatornákat nézők 34%-a kapcsolna a FOX-ra, ha tehetné.
Friss kutatási eredményeket hozott nyilvánosságra a mai napon a FOX International Channels elnöke, Hernan Lopez egy indonéziai kábeltelevíziós konferencián. A felmérés 20, az Egyesült Államokon kívül eső országot érintett, és a FOX csatorna márkaismertségét vizsgálta Európában, Ázsiában és Dél-Amerikában.
Európában az Egyesült Királyság, Olaszország, Spanyolország, Portugália, Hollandia, Németország, Franciaország, Lengyelország, Oroszország és Bulgária kábeltelevízió nézőinek véleményét kérte ki a vizsgálatot végző Phoenix Marketing International.
A kutatás eredménye kimutatta, hogy a FOX név igen erős márkahűséggel bír: a vizsgált európai országok közül öt esetében 97%-nál több válaszadó részesíti ezt a csatornát előnyben a konkurenseivel szemben. Továbbá Hollandiában, Olaszországban, Portugáliában, Spanyolországban, Bulgáriában és Nagy Britanniában a FOX-ot az első számú amerikai stúdiónak tartják a nézők.
Ezen kívül a tanulmány kimutatta, hogy a vizsgált országokban a FOX-on néznek legszívesebben bemutatásra kerülő új sorozatokat, filmeket. A csatorna “Elsőként a FOX-on” üzenetét a megkérdezettek többsége ismerte, nevét azonosította a nagyszabású amerikai sorozatok bemutatásával.
A vizsgálat eredménye szerint Olaszországban, Oroszországban és Spanyolországban a listán szereplő csatornák közül a FOX az első számú fizetős kábeltelevíziós csatorna.
A Phoenix Marketing International tanulmányából azt is megtudhattuk, hogy a FOX legismertebb sorozata A Simpson család és a The Walking Dead. Ez utóbbi negyedik évadának záró epizódja (mely évad hazánkban augusztus/szeptemberben lesz látható) minden idők legnézettebb fináléja volt világszerte. A FOX csatorna 2014 február óta Magyarországon is elérhető.