A UPC 2018. második negyedéves eredményei
Nyilvánosságra hozták a UPC 2018. második negyedéves eredményeit, a műholdas szolgáltatás a teljes régió tekintetében 10000 feletti előfizetőt veszített.
2018. június végén (viszonyítva 2018. március végéhez) az analóg kábeles előfizetők száma 77400 (-6200) volt hazánkban. A digitális előfizetések (UPC Digital) száma 610300 (+8600) volt, a műholdas platform (UPC Direct) tekintetében nem hoztak nyilvánosságra országokra bontott adatot (ennek becsült értékét majd az NMHH júniusi adataiból tudhatjuk meg). Összességében a végeredmény várhatóan negatív lesz a televíziós üzletágnál az előző negyedév végéhez képest, hiszen a műholdas platform már április-május során már több előfizetőt veszített (nagyjából 3200-at), mint amennyi pozitívumot hozott a vezetékes 3 hónap alatt. Megjegyezhetjük, hogy régiónkban a vezetékes platform Romániában (-3500) és Szlovákiában (-900) is veszített előfizetői táborából, hazánk (+2400) és Csehország (+1600) pozitívummal zárt.
A UPC Direct / freeSAT / Focus Sat (UPC DTH) szolgáltatást kiemelve megjegyezhetjük, hogy a negatívum összességében 11200.