A UPC 2019. első negyedéves eredményei
Nyilvánosságra hozták a UPC 2019. első negyedéves eredményeit, a televíziós üzletág a teljes régió tekintetében 30200 előfizetőt veszített.
2019. március végén (viszonyítva 2018. december végéhez) az analóg kábeles előfizetők száma 62900 (-5400) volt hazánkban. A digitális előfizetések (UPC Digital) száma 628300 (+4700) volt, a műholdas platform (UPC Direct) tekintetében nem hoztak nyilvánosságra országokra bontott adatot. Ez összességében 700 előfizetővel való csökkenést jelent a vezetékes televíziós üzletágnál, az előző negyedév végéhez képest. Megjegyezhetjük, hogy régiónkban a vezetékes platform hazánkban (-700), Romániában (-6300) és Csehországban (-500) is veszített előfizetői táborából, csak Szlovákia (+1300) zárt pozitívummal.
A UPC Direct / freeSAT / Focus Sat (UPC DTH) szolgáltatást kiemelve megjegyezhetjük, hogy a negatívum összességében 24000, 756800 előfizető mellett.
Ezen cikkünkben a Liberty Global által kiadott, 2019. első negyedévre vonatkozó adatokat használtuk fel.