A UPC Direct nyereményjátékot indít a Facebookon

UPC Direct logoA UPC DTH S.à r.l. Közép- és Kelet-Európa vezető műholdas televíziós szolgáltatója Facebookon indít nyereményjátékot. A „Csatorna Próba” néven induló játék egy a UPC Direct csatornáit népszerűsítő memória kvízt takar.

A UPC Direct 2014. március 13-án indult nyereményjátékán minden magyarországi lakhellyel rendelkező játékos esélyt kap arra, hogy 12 hónapos UPC Direct+ vagy UPC Direct Medium előfizetést, illetve a UPC Direct vagy az egyik tévécsatorna által felajánlott ajándékot nyerjen. A UPC Direct Facebook oldalán április 2-ig futó „Csatorna Próba" a közelmúltban a kínálatba felvett 6 új csatorna és a 10 új digitális zenecsatorna elindítását hivatott népszerűsíteni.

A memóriajáték résztvevőinek egy kártyákkal borított virtuális asztalon kell párosítani a csatornák logóit a kártyák felfordításával. Azok vehetnek részt a játékban, akik megfelelnek a játékszabályban kiírt feltételeknek.

„A játék lehetőséget ad az embereknek szolgáltatásaink megismerésére, sőt, ingyenes bepillantást ad csatornáink minőségi tartalmába” – mondta Benjamin Vasseur, a UPC DTH online értékesítési menedzsere.

A versenyben való részvételhez, illetve a részvételi feltételekkel kapcsolatos információért olvassa el a játékszabályt a UPC Direct Magyarország Facebook oldalán.