A UPC DTH Skype funkcióval és Facebook jelenléttel fejlesztette ügyfélszolgálatát

UPC Direct logoA UPC DTH S.à r.l., Közép-és Kelet-Európa vezető műholdas televízió szolgáltatója örömmel jelenti be, hogy új ügyfélszolgálati alkalmazást hozott létre a UPC Direct honlapján. Szeptember 4-től Magyarországon a UPC Direct ügyfelei a Skype szolgáltatás által egyszerűen és ingyen érhetik el az ügyfélszolgálat munkatársait. Ezen felül létrejött a Facebook oldal, amely számos hasznos információval és érdekes alkalmazásokkal várja látogatóit.

A UPC DTH megalakulása óta fontosnak tartja, hogy ügyfélszolgálata a legkiválóbb színvonalon működjön. És ez eddig sem csupán elviekben valósult meg, e díjnyertes ügyfélszolgálati rendszer a napi gyakorlatban szolgálja ki így ügyfeleit. A kapcsolat-felvételi és egyéb lehetőségek bővítése, és fejlesztése céljából a telefonos elérés mellett folyamatosan új funkciók kerülnek bevezetésre, hogy a meglévő és a jövőbeli ügyfelek még könnyebben léphessenek kapcsolatba az ügyfélszolgálati munkatársakkal. A upcdirect.magyarorszag  azonosítót használva Skype-on keresztül bárki ingyen hívhatja az ügyfélszolgálatot, a honlapon elérhető „Hívj most!” funkció használatával pedig  visszahívást is lehet kérni. A Facebook-on létrejött UPC Direct oldalon a legfrissebb hírek  mellett az is megtalálható, hogy mi mindenre terjednek ki a UPC Direct szolgáltatásai. (facebook.com/UPCDirectHU)

Bárki biztos lehet abban, hogy vásárlók szívesen fogadják az új Skype funkciót és a Facebook tartalmat, amelyek csupán a legújabbak fejlesztések sorában. Miután a vásárlóival folytatott párbeszéd továbbra is a UPC Direct érdeklődésének középpontjában áll, ezért a jövőben is nagy fejlesztésekre lehet számítani e területen.

Hubina Tünde, a  UPC DTH S.à r.l. ügyfélszolgálati központjának vezetője elmondta:  „Legutóbbi fejlesztéseink által újra megerősítést nyert az a vágyunk, hogy ügyfeleink számára könnyen elérhető és hatékony segítséget nyújtsunk. Meggyőződésünk, hogy leginkább ügyfeleink jó tapasztalata az, ami miatt bővül előfizetőink száma, ennek köszönhetően keltik jó hírünket mindenütt és ragaszkodnak hozzánk. Büszkék vagyunk erre a teljesítményre, és továbbra is azon munkálkodunk, hogy a magas minőségű ügyfélszolgálati kommunikáció továbbra is a UPC DTH megkülönböztető védjegye legyen”.

A hozzászólásokhoz javasolt fórumtéma: 
UPC Direct szolgáltatás
Tartalom RSS