Április végén búcsúzik a Discovery Travel and Living

TLC logo2012. április végén elbúcsúzik a női életmódcsatorna, a Discovery Travel and Living, május 1-től a szintén ezen célcsoportnak szóló TLC váltja.

Tavaly szeptemberben kezdődött meg a TLC terjesztése hazánkban, hosszas huza-vona és halasztás után, 2012. május 1-től végérvényesen leváltja a Discovery Travel and Living csatornát. A TLC női életmódcsatorna, fő célcsoportja a 25-49 év közötti korosztály. Műsorkínálata szinte 100%-ban azonos a Discovery Travel and Living csatornáéval, de ez nem is meglepő, hiszen az ezen futó műsorok mindegyikének a végén olvasható a felirat, hogy a TLC számára készült. Ugyan úgy az életmódról, az utazásról, a környezetről, a gyermeknevelésről és az apróbb ház körüli javításokról szóló műsorokkal találkozhatunk majd májustól a TLC csatornán.

A hozzászólásokhoz javasolt fórumtéma: 
OFF Topic
Tartalom RSS