Arculatváltás a National Geographic csatornánál
A National Geographic bejelentette, hogy globális arculatváltást hajt végre, mely a cég világszínvonalú médiaplatformjaitól a non-profit szervezetekig minden szervezeti egységre kiterjed. Az átalakulás, melynek alapjait a 21st Century Fox-szal való együttműködés elmúlt évi elmélyítése teremtette meg, megerősíti a National Geographic – mint egy prémium tartalmat szolgáltató, egyedülálló globális jelenléttel rendelkező brand – vezető pozícióját.
A megújulás keretében ezentúl a tévécsatorna is a National Geographic logót és elnevezést használja a „Channel” szó nélkül. A 171 országban 440 millió háztartásban jelenlévő televíziós csatorna új szlogent is kapott. Az angol „Further”, hazánkban „Még tovább” magában foglalja mindazt a szellemiséget és világképet, amely a National Geographic-ot jellemzi immár 128 éve, hűen tükrözve a cég törekvéseit, hogy a vezető tartalomszolgáltató legyen a tudomány, a felfedezés és a kaland terén. A “Még tovább” inspirációul szolgál a cég alkalmazottai, felfedezői, fotósai és producerei számára is, valamint ígéret a hirdetők, televíziós szolgáltatók, oktatási szakemberek és más külső partnerek számára.
“Egy évvel ezelőtt egyetlen cégbe fogtuk össze valamennyi tartalomszolgáltató platformunkat, páratlan és irigylésre méltó globális jelenlétet teremtve legendás brandünk számára, amely ma már több mint 730 millió emberhez jut el havonta” – mondta Declan Moore, a National Geographic Partners vezérigazgatója.
„Az arculatváltás fontos mérföldkő a National Geographic tévécsatornával kapcsolatos új víziónk megvalósítása felé vezető úton” – tette hozzá Courteney Monroe, a National Geographic Global Television Networks vezérigazgatója. „A „Még tovább” szlogen tökéletesen illeszkedik új prémium műsorstratégiánkhoz, melynek alapját a minőség, a különbözőség és a tökéletességre való folyamatos, kreatív törekvés képezi. Az új vizuális megjelenés kifinomult, modern és filmszerű, tökéletesen megfelel a National Geographic brand által keltett elvárásoknak.”
Az új, prémium műsorstruktúra első fontos mérföldköve a Mars – Utunk a vörös bolygóra című műsor, amely a sci-fi és a dokumentumfilmes elemeket vegyíti egy nagyszabású, jövőbe mutató sorozatban.