Arculatváltás a VIASAT3-on

Viasat3 logoÁprilis 16-tól megújult arculattal várja nézőit a VIASAT3! A változás a svéd Modern Times Group médiacsoport tulajdonában lévő televíziós csatorna logója mellett a színvilágot és a vállalati honlapot is érinti. Az új dizájn házon belül készült: a VIASAT3 a dán testvércsatorna TV3 arculatát veszi át.

Az arculatváltás on-air, off-air és online pillérrel is rendelkezik. A dizájnváltás legfontosabb elemeként modernizálódik a csatorna logója, ami a jövőben 3D-s, transzparens színátmenetes lesz. A 3D logó mellett az új arculatban sok kis labda jelenik meg, ezek szintén a csatorna logóját formázzák. Az on-air spotokban a labdák a lakás különböző pontjait foglalják el, azt jelképezve, hogy a VIASAT3 a nézők otthonába viszi a jókedvet és a szórakozást. Természetesen a csatorna off-air megjelenései is az új arculatnak megfelelően jelennek meg a jövőben. Az arculatváltás harmadik elemeként a közeljövőben megújul a csatorna weboldala is.

Az arculatváltáshoz BTL kampány is társult. A Nagy Durranás elnevezésű, az Akvárium Klubnál kihelyezett installáción a VIASAT3 régi logóját egy hatalmas lufi formálta meg. Az aktivitáshoz online játék kapcsolódott: ennek keretében a kíváncsi nézők együtt fújhatták egyre nagyobbra és nagyobbra a lufit, amely virtuálisan és a helyszíni installáción egyaránt növekedett. Az eseményt a helyszínen folyamatosan, online pedig napi 8 órában egy élő streamen is figyelhették az érdeklődők.

Az arculatváltás napjának délutánján robbant a lufi és repült ki belőle 500 darab, már az új VIASAT3 logóval ellátott hungarocell labda és konfetti. Emellett hostessek az új logót formázó finomságokat osztogattak kis cetlikkel, melyen csupán egy időpont szerepelt: az on-air arculatváltás időpontja. Ezzel a kíváncsiságot kihasználva igyekezett a csatorna a megadott időpontban nézőit a képernyő elé ültetni.

A megújulás a csatorna műsorait is érinti: az Emberi tényező és a Brooklyn 99 – Nemszázas körzet nagy sikere után az arculatváltás hetére időzítve indult a VIASAT3 vadonatúj, a világ egyik vezető formátumgyártó cégével közösen fejlesztett napi műsora, a Megruházlak! Szintén ezen a héten debütált a Kincsvadászok című problémamegoldó reality is, emellett a csatorna az arculatváltáshoz igazította az idei évad egyik legnagyobb nemzetközi sikere, a Feketelista című sorozat hazai premierjét is. 

A médiaszolgáltató megjegyzése a tegnap esti Feketelista premier kapcsán:

Szerda este a Feketelista című sorozatunk premierje alatt az első szegmens angol nyelven került adásba. A haladó angol nyelvlecke nem volt szándékos, a technikai hiba miatt elnézést kérünk!

De jó hírrel is szolgálhatunk: nézőink ma már biztosan magyarul nézhetik meg a Feketelista első epizódját, ugyanis csütörtök este, a Két pasi – meg egy kicsi helyén, az Emberi tényező előtt megismételjük az első részt.

Így ma 20 óra 25 perctől a Feketelista első része kerül adásba – természetesen magyar nyelven! Az epizód hosszúsága miatt rendhagyó módon néhány perccel később kezdődik az Emberi tényező is.

A hozzászólásokhoz javasolt fórumtéma: 
VIASAT3