Az Eurosport lesz az olimpia otthona Európában
Újévkor kezdetét vette az Eurosport nagyszabású utazása: a csatorna ettől kezdve hivatalosan is az olimpiai játékok európai otthona. Az Eurosport olimpiai logója új korszakot jelent az európai sportesemények első számú csatornájának és a világ legnagyobb sporteseményének is.
Az Eurosportot és az öt karikát tartalmazó logó két legendás márkát kapcsol össze, és vizuálisan is megjeleníti a kimagasló sportteljesítményt és a világ összes sportemberének álmát egyszerre megtestesítő győztes dobogót.
Az új logó az Eurosport képernyőin, az Eurosport Playeren, az Eurosport.com-on és a közösségi felületeken a FIS síugró világkupa legendás Négysáncversenye előtt mutatkozott be. Az esemény része annak a több száz órányi élő télisport-közvetítésnek, amely a versenyzők útjának minden lépését végigkíséri a 2018-as pjongcsangi téli olimpiáig.
Az Eurosport ekkor mutatta be Számtalan út, egyetlen cél című új olimpiai szpotját is. A kisfilm két sportoló útját mutatja be a gyerekkortól a versenyig, az elkötelezettséget és az akadályok legyőzését – mindazt, ami nélkülözhetetlen az olimpikonná váláshoz.
Az olimpia otthonaként az Eurosport Európa-szerte milliók számára teszi elérhetővé a tökéletes olimpiai élményt. Az olimpián minden másodperc számít, és az Eurosport gondoskodik róla, hogy a sportrajongók egyetlen pillanatot se mulasszanak el.
JB Perrette (President, CEO, Discovery Networks International): „A Discovery küldetése harminc éve az, hogy inspirálja az embereket világszerte. Rendkívül izgalmas, hogy az olimpia európai otthonaként az egyik legnagyobb globális márka partnerei lehetünk. Most indulunk el az úton, hogy újrafogalmazzuk az olimpia élményét, és minden eddiginél több embert érjünk el, minden eddiginél több képernyőn.”
Peter Hutton (Eurosport CEO): „Büszkék vagyunk arra, hogy az Eurosporton nagy hagyománya van egész évben a téli és nyári olimpiai sportágak közvetítésének. Izgatottan várjuk, hogy az olimpiai játékok otthonaként ezen az úton a csúcsra érjünk. Már javában folyik a tervezés, Bernie Ross bevonásával – aki az olimpiai játékok produkciós csapatát vezeti – aktívan készülünk az Eurosport első olimpiai közvetítésére 2018-ban.”
A Nemzetközi Olimpiai Bizottság 2015 júniusában jelentette be, hogy 2018 és 2024 között a Discovery Communications és az Eurosport rendelkezik az olimpiai játékok exkluzív multimédiás jogaival ötven országban.