Az év applikációja lett a Telenor MyTV
A Magyar Marketing Szövetség és az Internet Marketing Tagozat által meghirdetett Az Év Honlapja pályázaton Az Év applikációja kategóriájának nyertese a Telenor MyTV online tévészolgáltatás lett.
November 15-én tizenhatodik alkalommal rendezték meg az online marketingkommunikációs szakma legrangosabb hazai eseményét, Az Év Honlapja pályázatot, amelynek szakmai zsűrije huszonnyolc kategóriában díjazta a legjobb hazai internetes fejlesztéseket.
Az Év applikációja kategóriában az idei díjat a Telenor MyTV online tévészolgáltatása nyerte el, amely több platformon, a mobilkészülékek mellet számítógépen és nagyképernyőn is elérhetővé teszi a digitális tévézés élményét, ezzel pedig nagyobb szabadságot kínál a kábeltévés megoldásoknál. A jelenleg 72 tévécsatorna élő műsorát kínáló szolgáltatásra nem csak a Telenor ügyfelei, hanem bárki előfizethet, aki rendelkezik internetes fizetésre alkalmas bankkártyával.
A MyTV havonta átlagosan több mint százezres nézőszámot tudhat magáénak, és amióta nemrégiben tévékészülékekre is elérhetővé vált a szolgáltatás, már napi átlagban több mint két órát tévéznek így a szolgáltatásra előfizetők. Erre okostévén és tévéokosító eszközök (Apple TV, Mi Box 4K) segítségével van lehetőség.
A Telenor tavasszal bejelentett, korlátlan belföldi adatforgalmat biztosító Telenor Hello Data tarifacsomagját használók körében a YouTube és a MyTV szolgáltatások összesített használata generálja a legnagyobb adatforgalmat. Ez azt mutatja, hogy a televíziózás napjainkban sem szorul vissza, csupán átalakul: a nappalik mellett bárhol és bármikor használható szolgáltatássá változik, amelyet a mobil távközlési hálózatok fejlődése tesz lehetővé.