Az SPT NETWORKS CE újramárkázza az AXN csatornákat
John Rossiter, az SPT Networks közép-európai régiójáért felelős ügyvezető igazgatója az Evolution 2016 Konferencián bejelentette, hogy Magyarországon is új, dinamikusabb és fiatalosabb arculatot kap az SPT Networks AXN csatornacsaládja, az AXN, az AXN Black és az AXN White. Az újramárkázás teljes összhangban van a tavaszi programstruktúrával is. Az új on air és off air megjelenés az AXN marketingkampányával egy időben, március 17-én startol.
„A hazai piac második legnagyobb kábel és harmadik legnagyobb kereskedelmi portfóliójaként célunk a további növekedés, ezért a Viasat-csatornákra érkező saját gyártású produkciók mellett nagy hangsúlyt fektetünk az egyik legkedveltebb hazai szórakoztató csatorna, az AXN megújítására is. A csatornán természetesen továbbra is lesznek izgalmas akciósorozatok, de a jövőben igyekszünk azoknak a nézőknek is alternatívát kínálni, akiknek az intrika, a szenvedély és az érzelmek is fontosak. Az AXN friss arculata és az új programstruktúra a mai nézőkhöz szól, akik nemcsak a lineáris csatornákon keresztül, hanem digitális platformokon is részesei szeretnének lenni a márka életének”- mondta John Rossiter.
A csatornák dinamikus, letisztult megjelenést kapnak. Az új arculatot és a logót – amely a nemzetközi médiapiacon 1996 óta először változik meg - az SPT Networks spanyol marketingcsapata tervezte. A piros továbbra is a csatorna alapszíne marad, és ez nagy szerepet kap az újramárkázásban is. Az arculatváltást követően a csatornát már nem csak egy adott műfaj határozza meg, hanem az, ahogy viselkedik és kommunikál: sokkal pimaszabb, merészebb időszak következik az AXN életében.
Az AXN tavaszi műsorkínálatában is megjelennek az arculatváltás legfőbb elemei: intenzitás, érzelmek, izgalom és intrika. A premierek között olyan Sony Pictures koprodukciókat találunk, mint A játékos – Fogadás életre-halálra - Wesley Snipes első televíziós sorozatszerepe - és a Mad Dogs – Kutyaütők.
A világ 62 országában 19 nyelven összesen 49 helyi AXN csatorna érhető el, több mint 237 millió háztartásban szórakoztatva a nézőket.