Business Superbrands-díjat kapott a DIGI

DIGI logoA DIGI Távközlési és Szolgáltató Kft. idén elnyerte a Business Superbrands 2011-díjat, mellyel a hazai B2B márkák legjobbjait jutalmazzák. A DIGI hazánk egyik legjelentősebb és legdinamikusabban fejlődő távközlési vállalata. Ezt a tényt támasztják alá az NMHH gyorsjelentésének adatai is, miszerint a cég a második legnépszerűbb szolgáltatóvá nőtte ki magát ebben az évben.

A DIGI cégcsoport Közép-Európában hat országban van jelen, Magyarországon először 2000-ben váltak elérhetővé szolgáltatásai, melyek már az indulás évében nagy sikert arattak. Az országos terjeszkedésnek köszönhetően a DIGI kábelszolgáltatásai ma már az összes nagyvárosban megtalálhatóak. Az igazi áttörést azonban a műholdas szolgáltatás bevezetése hozta meg. A műholdas televíziózás területen a cég jelenleg is piacvezető. A további fejlesztések eredményeként 2011-ben elindult a sokak számára előnyös internet-hozzáférést biztosító DIGI Move mobilinternet is. A fogyasztói igények felismerése, az elvárásoknak megfelelő minőségi szolgáltatás és az erre épülő ügyfélbarát árazási politika vezetett ahhoz, hogy a vállalat ma több mint 700 ezer háztartásban jelen van.

Idén negyedik alkalommal ült össze a 15 tagú, független szakemberekből álló zsűri, akik a Dun&Bradstreet adatbázis, valamint szakmai kamarák és szövetségek segítségével döntöttek arról, hogy mely márkák viselhetik az üzleti márkáknak ítélt Superbrands védjegyet.

Az elismerést csak azok a brandek nyerhetik el, akik a saját területükön kiváló hírnevet szereztek, a megbízhatóság mellett pedig garantálják az üzleti szféra szereplői által elvárt és elismert értékeket.

A DIGI Kft. tehát nemcsak a lakossági, hanem az üzleti szektorban jelenlévő vállalkozások és intézmények kiszolgálását is maximálisan teljesíti. A Business Superbrands 2011-díj olyan pozitív visszajelzés, amely azt támasztja alá, hogy a cégcsoportnak sikerült felépítenünk egy szakmailag is kiemelkedő és példamutató márkát.