Ugrás a tartalomra

EFFIE-fődíjas lett a MinDig TV Extra

MinDig TV Extra logoA 2013. október 22-én megrendezett EFFIE díjátadó gálán fődíjat kapott a "Hosszútávú hatékonyság" kategóriában indult, az Antenna Hungária megbízásából készült "MinDig TV Extra márka piaci bevezetése és felépítése" kampány.

Rekordszámú, 130 pályázat érkezett be az idén 12. alkalommal megrendezett EFFIE-re. A reklámhatékonyság hazai seregszemléjén 81 alkotást talált alkalmasnak a döntőbe jutásra a szintén rekordszámú zsűri. A legtöbb döntős pályaművel az OMD Hungary, valamint az ACG Reklámügynökség és a MEC Hungary szállt versenybe a díjakért, melyekből 48-at osztottak ki, a fődíjon kívül.

Platina (fődíj) és arany díjas lett a "Hosszútávú hatékonyság" kategóriában indult, az Antenna Hungária megbízásából készült "MinDig TV Extra márka piaci bevezetése és felépítése" kampány, mellyel az ACG Reklámügynökség pályázott, a Well Reklámügynökség társaságában.

A műsor- és médiaszolgáltató szektor megbízásából készült kampányok további kategóriákban is kaptak díjakat, kettő a Magyar Telekom, egy-egy pedig a Viasat Hungária és az MTM-SBS nevéhez köthető.

Az EFFIE díj a marketing és kommunikációs szakma egyik világszerte legkiemelkedőbb elismerése, amelyet a New York-i Amerikai Marketing Szövetség (New York AMA) alapított 1968-ban. Az EFFIE célja az olyan, hatékony reklámkampányok elismerése, amelyek az adott piaci környezetben ténylegesen beváltották a hozzájuk fűzött reményeket. Az EFFIE az egyetlen olyan szakmai díj, amely a kreativitáshoz hozzárendeli a marketing- és reklámcélok megvalósításának sikerét is, azaz az egyetlen, amely a reklám mögötti valódi célt, az eredményességet díjazza. Az EFFIE nem kizárólag amerikai jelenség: 44 évvel ezelőtti megjelenése óta világszerte a hatékony reklámozás szinonimájává vált. Ennek eredményeképpen már több mint 40 országban rendezik meg ezt a rangos versenyt.

Like és megosztás

 
 

Önnek ajánlott