Ugrás a tartalomra

Egyesül a Discovery Networks és az Eurosport értékesítési csapata

Discovery Networks logoA Discovery Networks CEEMEA – a Discovery Communications, a világ első számú pay-TV műsorszolgáltatójának divíziója – a jövőben egyesített csapattal értékesíti az immár 22 csatornából álló közös portfóliót a régióban.

Az Oxana Yanushkovskaya (VP Distribution) által vezetett csapat a régió legizgalmasabb pay-TV-portfóliójának terjesztéséért lesz felelős, mely tényszerű szórakoztató, életmód és sportcsatornákat tartalmaz. Az egyesített portfólió tartalmazza az Eurosportot, az első számú páneurópai sportcsatornát, a Discovery Channelt, az első számú tényszerű szórakoztató csatornát, a TLC-t, a világ első számú nemzetközi női csatornáját, és az ID Xtra-t, az első számú rejtély és suspense csatornát.

„A sportműsorok a tényszerű szórakoztatás legtisztább formáját jelentik, így tökéletesen egészítik ki a Discovery portfólióját, mely közel harminc éve vezető ebben a műfajban. Nagyszerű márkáink, kiváló kollégáink és ambiciózus terveink egyesítésével arra koncentrálhatunk, hogy új értékeket teremtsünk partnereink, hirdetőink, nézőink és részvényeseink számára. Ezt úgy érhetjük el, hogy egységes portfólióval jelenünk meg a piacon” – mondta Oxana Yanushkovskaya (VP Distribution, Discovery Networks CEEMEA).

Az Eurosportot értékesítő ügynökségekkel továbbra is Benjamin Deshayes tartja a kapcsolatot, aki a Discovery Networks szervezetében új pozícióban, Deputy Distribution Strategy Director CEEMEA, folytatja munkáját, és közvetlenül Oxana Yanushkovskayának jelent majd. Deshayes már 1998-ban csatlakozott az Eurosporthoz, ahol a közép- és kelet-európai országok affiliate sales tevékenységéért felet, és számos jelentős fejlesztés fűződik a nevéhez, például a helyi nyelvű adások bevezetése a régió országaiban.

Az Eurosport az elmúlt hetekben immár huszonötödik alkalommal közvetítette a világ legkedveltebb kerékpáros versenyét, a Tour de France-t. A rekordnak számító, 350 órányi, HD-ben sugárzott műsort – melyből 90 óra élő közvetítés volt – több mint 50 millió néző követte figyelemmel az Eurosport és az Eurosport 2 csatornákon.

Eközben a Discovery Networks International eddigi legjobb negyedéves eredményéről adott hírt. A globálisan elért rekordnézettségnek és az online növekedésnek köszönhetően a médiavállalat 621 millió nézőt ért el 2014 második negyedévében (+3% YoY). A Discovery Networks International fennállásának 25. évében is lendületesen növekszik – elérve a valaha volt legnagyobb átlagos nézőszámot csatornáin (+9% YoY), illetve legnagyobb látogatószámot oldalain (+45% YoY) és közösségi felületein (+250% YoY).

Like és megosztás

 
 

Önnek ajánlott